אשת השיווק לאוגוסט: שירה יעבץ אפל, מנהלת השיווק של פסטיבל ישראל
מנימוקי איגוד השיווק: "יעבץ אפל חוללה שינוי באופיו של פסטיבל ישראל ובתפיסה הציבורית אותו, והפכה אותו לעדכני ולמוביל השיח התרבותי בישראל"
מנימוקי איגוד השיווק: "יעבץ אפל חוללה שינוי באופיו של פסטיבל ישראל ובתפיסה הציבורית אותו, והפכה אותו לעדכני ולמוביל השיח התרבותי בישראל"
פרסומת שהגה סטודנט גרמני, עלולה לסבך את דיימלר מרצדס עם ההיסטוריה הרעה של גרמניה. החברה מכחישה כל קשר
המשרד ממשיך לטפח תדמית על חשבון משלם המסים. אחרי שנחשף שבכוונתו להוציא רבע מיליון שקל על קמפיין פרסומי, הוא ישלם 50 אלף בשביל "במה להעברת מדיניות" בכנס בתי האבות
חברת "דונה" הציעה 5% הנחה ברכישת דירה בפרויקט חדש, אולם גררה תגובות זועמות מצד הורים ומורים שטענו כי מדובר בקמפיין ציני. "גם בשיווק צריכים להיות גבולות"
מדד גמיוז להיקף הגלישה באינטרנט בעין הסערה: mako פרסם מודעות בעיתונים הכלכליים בו טען כי הוא מוביל במובייל. בוועדה למדרוג מיהרו להבהיר: הפרסום אינו משקף את הנתונים
למעלה מ-70 מנויים ביקשו לבטל את המנוי לעיתון הארץ בשל הקמפיין הפרובוקטיבי בו יצא בשבוע שעבר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מו"ל העיתון עמוס שוקן: "שלם עם ההחלטה"
אינטראקטיביות קוסמית: קמפיין שילוט עבור תחנת הרדיו 88FM שנעשה על ידי שפ"מ באמצעות משרד הפרסום Y&R, נבחר לקמפיין האהוב על ידי גולשי הפייסבוק - ויעלה השבוע ברחבי ת"א
הוועדה למדרוג מפרסמת היום לראשונה את תוצאות מדידת הגלישה לאתרי האינטרנט הגדולים ממכשירים ניידים, מהן עולה כי וואלה! מוביל. בנתוני הגלישה הכלליים: אין שינוי בצמרת
דובר צה"ל העלה בבלוג בשפות זרות מצגת תמונות מחיי היום-יום ברצועה. "העזתים נהנים בחופים יפיפיים ומלונות", נכתב. אחת התמונות הייתה מקואלה לומפור. צה"ל: טעות בתום לב
אתר הארץ השיק היום ברשת סרטון פרסומת ויראלי פרובוקטיבי. המטרה: לעורר תגובות ברשת. התוצאה: בעיקר זלזול. הנה כמה תגובות נבחרות. ומה אומרים בעיתון? צפו
פרסום ראשון: הרשות השנייה שוקלת ללכת לקראת זכייניות הטלוויזיה ולהגדיל את מכסת זמן הפרסומות המותר כיום בשעות הפריים-טיים, כך נודע לוואלה! ברנז'ה
גוטדנקר, אשר יקבל לידיו גם את סמכויות ניהול המכירות של החברה, ימשיך לשמש גם בתפקידו הנוכחי כסמנכ"ל השיווק ויחליף את יוסי ארז אשר חוזר למקאן דיגיטל
מקאן וואלי מקבוצת מקאן אריקסון מקים את "מקאן וואלי קמפוס כנרת", בית הספר לפרסום וניו מדיה במכללה האקדמית "כנרת". משנה למנכ"ל מקאן: "המיקום נבחר מתוך חזון"
לפני כשנתיים הפך יוליאן דראקסלר לשחקן הצעיר ביותר בתולדות שאלקה. מאז התקדם תלמידו של ראול לאחד השחקנים הטובים בבונדסליגה אם לא הטוב שבהם, דחה הצעות של ריאל וסיטי, והפך לסמל. בזמן שבאיירן ודורטומונד שולטות בליגה, קבלו מועמד לתואר שחקן השנה 2014
הנציגים שייצגו את "פורום הדוברים הממשלתיים" הם: אריאל רוזנברג ממשרד הבינוי והשיכון, לאה ליברמן בנדר מרשות התעסוקה, ומאיה עציוני ממשרד האנרגיה והמים