רמי יהושע יוצא לקניות
רוכש את חלקם של גיא וירון מור בחברת השיווק האינטראקטיבית TBWA Digital. החברה תוטמע בתוך משרד האם יהושע TBWA
רוכש את חלקם של גיא וירון מור בחברת השיווק האינטראקטיבית TBWA Digital. החברה תוטמע בתוך משרד האם יהושע TBWA
חברת התעופה ואתר האינטרנט מבית ענני תקשורת בחרו בעברי לידר, אסף אבידן והמוג'וז, נמרוד פלד, טרי פויזן ו- DJ מש כראשונים שייהנו מהפרויקט
הפרסומת למילקי מבית שלמור אבנון עמיחי נבחרה על ידי איגוד השיווק הישראלי לפרסומת ה-1 בחודש. הפרסומת לבנק אגוד במקום השני
קמפיין ג'אמפ של המשרד נבחר כקמפיין השנה בתחרות המשקאות העולמית. הקמפיין עלה גם לגמר בקטגוריות עיצוב התווית ועיצוב הבקבוק הטובים ביותר לשנת 2009
מדובר במהלך חדש עבור שוק הפרסום בישראל. תקציב הפרסום ברשת החברתי מוגבל כיום למינימום 50 אלף שקל לחודש
שבוע שלישי ברציפות שקמפיין של שופרסל מדורג במקום הראשון. הקמפיינים לסדרה העדינה של סנפרוסט ו-"דבר ל-GPS" של מירס במקומות האחרונים
מאיגוד השיווק נמסר כי בכל מקום שבו פתח לוי סניף של "שיווק השקמה", הוזילו הרשתות המתחרות את מחיריהן ב- 10% לפחות
התקציב, בהיקף של כ-28 מיליון שקל בשנה יעבור ממשרד אדלר חומסקי וורשבסקי על רקע ההחלטה של המשרד להתחיל לטפל בחלק מתקציב הפרסום של קבוצת אלקטרה
מנכ"ל מקאן אריקסון קרא למנהלים הבכירים במשק בכנס דה מארקר: "כשאתם רואים פרה קדושה - תגידו לעצמכם 'בון אפטיט'".
הקמפיין שזוכה בתואר שבוע שני ברציפות זכה לציון כולל של 8.3, אך הצליח להגדיל את העדפת שופרסל דיל בקרב צופי הקמפיין לעומת אלה שלא צפו בו ולכן קיבל ציון 9.5 על יעילות שיווקית
הנהלת נציגות H&M בישראל נפגשה עם ארבעה אנשי יחסי ציבור על מנת לבחור משרד לטיפול בתקציב הרשת. הארבעה הם: אירינה שלמור, זמיר דחב"ש, רוני ארנון וגלי זנדר
פרסומאים רבים משקיעים בתקופה האחרונה בעסקים מחוץ לעולם הפרסום. חומסקי: "יש סימן שאלה גדול לגבי הכדאיות הכלכלית של משרד פרסום כשהוא פועל בפני עצמו"
דיזל קידס הלבישו את הילד שלהם בג'ינס ונתנו לו לצעוק. בגולף קידס חשבו שזה רעיון יפה נורא וכך קיבלנו עוד קמפיין שנראה לא מקורי
טמיר מבעלי משרד הפרסום טמיר-כהן, בן 65 במותו, היה מראשוני הפרסומאים שמכרו נתח מחברתם לקבוצת פרסום בינלאומית
תקציב הפרסום של החברה לשנת 2009 עמד על כ-1.5 מיליון דולר והוא נוהל על ידי אליקים הרמן, יורו תל אביב ומקאן אריקסון. המכרז יתפרסם בתוך שלושה חודשים
אקי וסנדי מצליחים בקמפיין של מילקי, רפי כהן השיג זכירות גבוהה לסלטי צבר, מקדונלדס מתקשה עם בתי הקפה
מאז אוגוסט 2004 לא ידעה מהדורת חדשות 10 קיץ קשה כמו החודש האחרון, אז עמד ממוצע הצפיה על 8.1%. ערוץ 10: "אין לנו ספק כי ההסדרה המיוחלת תביא לצמיחה מחודשת"