יועצו של אדלסון: לא הגשנו הצעה לרכישת מעריב
דן רביב סירב להתייחס לשאלה אם היה, או מתקיים עדיין, מו"מ בין אדלסון לבין משפחת נמרודי
דן רביב סירב להתייחס לשאלה אם היה, או מתקיים עדיין, מו"מ בין אדלסון לבין משפחת נמרודי
על פי הערכות בשוק, היקף תקציב הפרסום של יורוקום שיווק במהלך 2007 יעמוד על 1.5 מיליון דולר
תכנית מערכונים חדשה מתגבשת בימים אלה בחברת "מטר הפקות". עודד סמו, מעיין בלום וימי ויסלר יצרו וישחקו
למשרדים נמסר כי התקציב צפוי לגדול משמעותית בשנתיים הקרובות - לקראת חגיגות המאה בעיר
בחינוכית מסרבים לוותר השבוע על "תיק תקשורת" לטובת שידור טקס הזיכרון ליצחק רבין, אלא אם תתקבל רצועת שידור חלופית
אחרי שאירגן מסיבות, יובל כספין יגיש תכנית על חתונות בערוץ E, שתעקוב אחרי זוגות בדרך לחופה
תקציב הפרסום של החברה, מקבוצת מי עדן, מוערך בכ-1.5 מיליון שקל
הרחבת המותג תלווה בקמפיין הכולל מודעות בעיתונות ופרסום בנקודות המכירה בהיקף של 600 אלף שקל
מקורות בענף התקשורת מעריכים כי המוכרים דורשים סכום המשקף למעריב שווי של כ-300 מיליון דולר
גולדמן תחבור לסטנדאפיסטים דוד קיגלר, אבי אטינגר ושגיב פרידמן ותגיש ב"קשת" את מצעד הקטעים המגניבים ברשת האינטרנט
מי הכניס את אלינור שילון להריון? מי ירה בקרין קורן ובתמרה וייס? האם הן ישארו בחיים? התשובות בדצמבר. אניה בוקשטיין בפנים
גם כשבערוץ המתחרה משודר דרבי לוהט במיוחד, רפי גינת ממגנט חצי מליון צופים למסך. ורפי רשף? לא רואה את המתחרים ממטר
זכייני הערוצים 2 ו-10 מבקשים לשלם תמלוגים בסך 3%-2.5% מההכנסות, במקום 4%
רן דוברת תסריטאי "גומרות הולכות", שתעלה היום (ב') ברשת, מדבר על תהליך היצירה ועל הדמיון הבלתי נמנע ל"קצרים"
בסלולארי, ב-VOD, בכבלים ובלווין, לא תוכלו להימלט ממומחי ערוץ הבריאות וערוץ החיים הטובים שיעזרו לכם להתמודד עם החורף
יו"ר טלעד, בני גאון במכתב לרשות השניה: "יש לאפשר לטלעד להציג עמדתה בנושא ההקלות לזכייניות ערוץ 2"
רשת עם 4 תכניות בעשיריה, חמישי של קשת ננגס ע"י מכבי ת"א, הפריים טיים של 10 מתאושש וחיים כהן מפציץ, גם בשידור חוזר
היו"ר והבעלים של קבוצת מקאן אריקסון ישראל אמר בפסטיבל ראש פנה: "טעיתי כשרציתי להשקיע בערוץ 10",
אחרי מאיה בומבילה, 'ארץ נהדרת' חוזרת עם דאחקה על תופעת שמות השירים של הזמרת. מולי שגב לא מתעסק ברגשות יותר מדי
מנכ"ל קשת בפסטיבל ראש פינה: "המודל של הרגולציה פשט את הרגל. המנגנון החזק והמשמעותי ביותר הוא כלכלי ותחרותי"
בפאנל שעסק בטלוויזיה ואינטרנט בפסטיבל ראש פינה, אמר עורך ynet: "הבעיה שלנו היא במשאבים וברוחב הפס"
סמנכ"ל התוכן של yes לראשות השניה, בפסטיבל ראש פינה: "אולי כדאי שתלכו ליורם מוקדי ותלמדו איך לעבוד"
מנכ"ל מפעל הפיס: "סך כל ההכנסות לשנת 2006 עשוי להסתכם ב-3.5 מיליארד שקל"
אולי זה הגשם, אולי זו לריסה טרימבובלר, כך או כך הרייטינג של דודו סוף סוף התרומם. רייטינג גבוה גם למהדורות החדשות
זאת בשל ניסיון מצד חלק ממשרדי הפרסום וחברות המדיה להפסיק את הצגת הפירוט החשבוני ולהציג בפני המפרסמים סכום גלובלי
רגע לפני השטיח האדום באולם קודאק, במאי "אדמה משוגעת" דרור שאול מביים פרסומת לזוגלובק. הקונספט: נקניק מוסיף המון
בקרוב יפתח מכרז להפקת דרמות לערוץ הראשון. שקלאר: "הדרמה הישראלית צריכה לעמוד בלבו של לוח השידורים של הערוץ הציבורי"
הצלחה גם לטלנובלות של HOT בפסטיבל MIP. חברות בגרמניה אינדונזיה, רומניה, רוסיה ומקסיקו הביעו עניין ברכישת הפורמטים
20 שנה אחרי ירידתה מהמרקע של "על גלגלים" ערוץ הספורט 5+ משיקים מגזין רכב בהגשת אלי אילדיס. בתפקיד ג'ו קריידן, דוד קיגלר
פורמט התכנית משחק מקדים של JCS הפקות, נרכש להפקה בארה"ב ע"י חברת Warner Bros. כמו כן נרכשו זכויות ההפקה בצרפת ופינלנד
הח"כים ארדן וכהן פועלים להארכת זיכיונות הרדיו האזורי בארבע שנים נוספות ללא מכרז. המכרז החדש אמור להתקיים בספטמבר 2007
מנכ"ל משרד התקשורת מתכנן שינוי ארגוני מקיף במשרד ואיחוד אגפים. מדובר בצעד נוסף של שר התקשורת בביצור מעמדו של המשרד
יגאל עמיר מת, עולה לשמים, פוגש שם את יצחק רבין והשנים הופכים חברים. עוזי וייל יכתוב ביום שישי הקרוב במוסף "הארץ"
הדבר הגדול הבא באינטרנט הוא קטן. על שיווק ומיתוג בעידן היוטיוב ושאר אתרי תוכן הגולשים
שי אביבי בתפקיד עצמו, אורי גלר מחפש יורש, ארץ נהדרת חוזרת וסדרת דרמה על ערבי. מכרזי? קבלו את עונת החורף של קשת
גוברים הסיכויים כי הראיון המבוקש ביותר בימים אלה יינתן לתכניתו של יאיר לפיד. גורמים בתעשייה: הראיון יתקיים בבית הנשיא
חזון המסכים המשולבים כבר כאן, FLIX של תפוז יעלו לרשת פאנלים מפסטיבל ראש פנה
רותם דנון חושב שהמהלך של "קשת" לפתיחת אתר וידאו שיתופי ראוי לפירגון. לדידי חנוך נשבר ממהלכים אופנתיים ברשת
הזכיינית משיקה אתר וידאו שיתופי בשם "האמבטיה". כרגע, כמה מפתיע, אחת התגיות הפופולריות באתר היא "כוכב נולד"
אחרי שלמדנו ספרדית בזכות הטלנובלות של שנות ה-90, הגיע הזמן ללמוד רוסית מ"אופרת הסבון הקומית" החדשה שתשודר בערוץ 9
במסגרת מסע הפרסום, החברה תזמין את המתעניינים להגיע ולהתנסות בנסיעה ברכב יחד עם ילדיהם
הקמפיין, שיקדם את סדרת המארזים של החברה, יעלה בערוצים המסחריים באמצעות באומן-בר-ריבנאי
פתיחת עונה חזקה לכלבוטק. הציבור מעדיף את רפי גינת על פני המאמן החדש של בית"ר ירושלים ואי אפשר להאשים אותו
המפרסמות הבולטות בספטמבר היו שטראוס-עלית (2.1 מיליון דולר) ואחריה שופרסל. משרד הפרסום המוביל - באומן-בר-ריבנאי
הפעילות, בהשקעה של כ-200 אלף שקל, כוללת, מודעות עיתונות, פעילות אינטרנט, STREET TV וקד"מ בפאבים ברחבי הארץ
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום "וילנאי", בהשקעה כוללת של מיליון שקל
עוד סרט דוקומנטרי שמצטלם בימים אלה עוסק במלחמת לבנון ה-2. מרב מילר עוקבת אחר תהליך שיקומו של המ"פ תומר בוהדנא
במגזין "רייטינג" פוצחים במסורת של הצגת עונת השידורים החדשה בגליון חגיגי לכבוד פסטיבל ראש פנה. יהיה אפרת בוימוולד
בפגישה בין ראשי ארגוני היוצרים והמפיקים לוועדת הטלוויזיה של הראשות השניה הוחלט הקמת פורום הדברות קבוע בין הארגונים לרשות