וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בקהאם מציאותי

30.1.2007 / 10:59

הכדורגלן המטרוסקסואל ואשתו הסתמסקסואלית קיבלו הצעה שקל לסרב לה - להשתתף בתוכנית ריאליטי שתעקוב אחר חייהם החדשים בלוס אנג'לס

ויקטוריה בקהאם, פוש ספייס בגלגולה הקודם, ודייויד בעלה, שוקלים להופיע בתוכנית ריאליטי שתתעד את חייהם החדשים בלוס אנג'לס, אליה עברו בעקבות רכישת הכדורגלן לקבוצת הכדורגל האמריקאית "[[לוס אנג'לס גלקסי]]". דייויד חתם על חוזה על סך 250 מיליון דולר בעבורו עזב את חיי הזוהר הראוותנים בספרד ובריטניה לאנונימיות יחסית בארצות הברית. הזוג מוכר מאוד באירופה אך כמעט ולא ידוע באמריקה.

הזוהר הבינלאומי של הבקהאמים לא נעלם מעיניהם של מפיקי הטלוויזיה. שמועות מספרות כי רשת הטלוויזיה פוקס, המשדרת את משחקי ליגת הכדורגל האמריקאית, מאמינים כי תוכנית ריאליטי על הזוג תשיק אותם באמריקה כזוג הלוהט החדש. כך פורסם בסוכנויות הידיעות.

קונספט התוכנית אמור להיות דומה לזה של "[[משפחת אוסבורן]]", סדרת הריאליטי המדהימה על אוזי אוסבורן ומשפחתו, שעשתה להם רק טוב.

השבוע הוטסו ממוזיאון [[מאדאם טוסו]] בלונדון בובות שעווה של הזוג, למוזיאון המקביל שלו בארצות הברית, אך רוב המבקרים לא זיהו את המגה-סלבס הבריטים. במקביל, הזוג זוכה לתשומת לב רבה מהתקשורת, ומותגי על-נופלים לרגליהם על מנת לחתום על חוזים שונים. בנוסף, ויקטוריה בקהאם הצהירה שאלבום הסולו הראשון שלה ייצא מתישהו בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully