וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו כבר לא שותק

במעריב לנוער פורסמה כתבת שער על אגם רודברג, בה נכתב בין השאר: "כבר לא עם רוברטו". עכשיו הסוכן דורש התנצלות

לפני שבוע פורסמה ב"מעריב לנוער" כתבת שער על אגם רודברג תחת הכותרת "כשהאגם קפוא", בה לטענת סוכנה רוברטו בן-שושן נפגע שמם הטוב שלו ושל רודברג ובעקבותיה דורש רוברטו פיצוי מהשבועון.

במכתב ששלח עו"ד דן מנו, המייצג את רודברג, נתבקש השבועון לפרסם התנצלות בעקבות הפגיעה-כביכול שנעשתה בבן-שושן וברודברג. בגיליון שיצא ב-31 בינואר ובו נכתב תחת תמונתה של רודברג: "כבר לא. כבר לא עם 'אינטימה' וכנראה שלא עם סקצ'רס. כבר לא עם רוברטו וכמעט לא חלק מהשיר שלנו, יש מצב שאגם רודברג מאבדת את זה".

עוד נטען במכתב כי "הכתבה פוגעת בשמם הטוב של רודברג ובן שושן, כתבה שמתבססת על עובדות לא נכונות וכל כולה מגמתית, עוקצנית ובעלת אג'נדה של פגיעה בשמם הטוב… הכתבה מתבססת על ידיעות רכילות, חוסר אמינות, על דברים שלא היו מעולם ופרטים אשר הוצאו מהקשרם באופן".

"נדמה כי מטרתה של הכתבה היתה לפגוע בפרנסתו של בן-שושן, תוך נסיון להראות נטישה של אמנים מבן-שושן, דבר שאין לו כל שחר במציאות ונובע ככל הנראה משיקולים זרים ולא עניינים של עורכי הכתבה".

במכתב מתבקש השבועון לפרסם התנצלות על הפגיעה בשמם הטוב של רודברג ובן-שושן ולחזור בהם "מהעובדות הלא נכונות עליהן התבססה הכתבה".

ממעריב נמסר בתגובה: "בדיקתנו עם מעריב לנוער מעלה כי המכתב טרם התקבל. לצורך העניין, כשהמכתב יתקבל יבדקו הטענות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully