וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורטהיים דוחף למינוי גינת למרות הסתייגותו של אבי ניר

רנן פריד

1.3.2007 / 11:40

גם נציגי הציבור בועדת האיתור מסרבים למינוי גינת לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2, אולם בעלי המניות ממשיכים להתעקש

TheMarker מדווח הבוקר כי מנכ"ל קשת, אבי ניר, החבר בוועדת האיתור, הסתייג ממינוי גינת לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2. לעומתו, יו"ר קשת, מוזי ורטהיים, גיבש הסכמה על מינוי גינת עם בעלי השליטה ברשת, סמי עופר ואודי אנג'ל, ומתכוון לנסות לשכנע את חברי הוועדה למנות את גינת, ואולי אף לכפות עליהם את המינוי. ורטהיים יכנס היום ישיבה שלא מן המניין של בעלי המניות. בקשת הכחישו כי ורטהיים מכנס ישיבה כזו.

בוועדת האיתור נוטים למנות אחד משלושה מועמדים: העיתונאי משה שלונסקי, ששימש בשנים האחרונות מנכ"ל פרויקטים, כגון ערוץ החדשות וערוץ המורשת; שמוליק שם טוב, לשעבר מנכ"ל הרשות השנייה וכיום המפיק הראשי ב-JCS; או עו"ד יוסי עבאדי, ראש מחלקת החדשות של גל"צ לשעבר וכיום הממונה במשרד עו"ד רם כספי על תיקים בתחום התקשורת.

ועדת האיתור לבחירת מנכ"ל לחברת החדשות של ערוץ 2 התכנסה אתמול, אולם בשלב זה עדיין לא התקבלה החלטה בנוגע לזהות המחליף של שלום קיטל.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי נציגת הציבור רחל בן ארי ויושב ראש הוועדה יצחק ליבני מסרבים בתוקף למינויו של רפי גינת לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2, גם אם גינת יוותר על הגשת כלבוטק.

עוד נודע כי בעלי המניות בזכייניות רשת וקשת איתנים בדעתם למנות את גינת לתפקיד. נציגי הציבור מהווים 40% מדירקטוריון חברת החדשות, אם הם ימשיכו להתנגד ולא תימצא פשרה מועמדותו של גינת תרד מהפרק שכן על מנת לבחור מנכ"ל לחברת החדשות נדרש רוב של 75% בדירקטוריון.

12 מועמדים התראיינו לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות על ידי הוועדה בהם מפקד גלי צה"ל אבי בניהו, סמנכ"ל קשת רון לשם, עו"ד יוסי עבאדי, משה שלונסקי, אורן מוסט, שמואל שם טוב והעיתונאים עודד בן עמי ורוני דניאל. הוועדה תתכנס שוב בשבוע הבא.

יו"ר הוועדה יצחק ליבני סרב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully