וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל nrg עוזב את תפקידו

8.3.2007 / 18:09

שאולי אלימלך מצטרף היום לרשימה הולכת ומתארכת של פורשים מאתר האינטרנט של מעריב. אלימלך: "קיבלתי הצעה קוסמת מחברה בתחום"

שאולי אלימלך, מנכ"ל nrg מעריב עוזב היום את תפקידו, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אלימלך היה חבר בצוות ההקמה של האתר והוא משמש כמנכ"לו מאז אוגוסט 2004, לפני כן היה המשנה למנכ"ל באתר.

שאולי אלימלך אישר את הידיעה לוואלה! ברנזה ומסר כי: "קיבל הצעה קוסמת מחברה שעוסקת בתחום". וכי: "הודעה מסודרת תצא בתחילת השבוע הבא.".

גל עזיבות

פרישתו של מנכ"ל nrg היום, מצטרפת לגל פיטורים ועזיבות באתר. בחודשים האחרונים עזבו את המערכת אורי רפאל שהיה ממלא מקום העורך הראשי, עורך התרבות, עורך ערוץ הברנז'ה, סגן העורך הראשי גיל לבנוני וכן מספר כתבים. אבי לן שהיה העורך הראשי באתר, פוטר לפני יותר מחצי שנה ומאז לא מונה לו מחליף.

בחודש האחרון החלו במעריב במהלכים לאיחוד המערכות של אתר האינטרנט והפרינט. גורמים במעריב סיפרו כי ההחלטה על האיחוד נבעה מהבנה של ראשי מעריב את המצוקה של nrg מול ynet ואת חולשתו של מעריב אל מול ידיעות אחרונות. האתר לא עמד ביעד העיקרי עליו הצהירו מנהליו עם הקמתו, והוא לעבור את אתר ynet: על פי סיקרי TIM האחרונים לא נרשמה עליה משמעותית בחשיפה אליו מאז החליף את מעריב און ליין. בפועל, על פי סיקרי TIM נמצא האתר במקום נמוך גם אחרי מתחרים חלשים יותר כמו msn ונענע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully