וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה רפאלי משת"פית

27.3.2007 / 14:05

מאמא ציפי אחראית לשידוכים של בר ### סבתא של בר דיווחה לתקשורת היכן נמצאת נכדתה וחטפה נזיפה מציפי ### רפי האב איים בתביעה נגד עטרה ישראלי, היחצנית שקראה להחרים את בר ### וואלה! סלבס עושה סדר בתחקיר 'פנאי פלוס' לחג

פנינה, הסבתא של בר רפאלי, היא זו שדיווחה לעיתונאים ולצלמי הפפראצי על תכניותיהם ומקום הימצאם של ליאונרדו דיקפריו ובר רפאלי בעת שהותם בישראל (ממש למטה תוכלו למצוא לינק לסיקור המלא), כך עולה מתחקיר על ציפי לוין, אמה של בר, שערך המגזין 'פנאי פלוס' בגיליון חג שיופיע מחר (ד') בדוכני העיתונים.

יש לציין כי סבתא פנינה היא אמה בת ה-80 של ציפי לוין. בשלב מאוחר יותר, כך נכתב בתחקיר, אמרה הסבתא כי היא "לא מסכימה לדבר בלי אישור של ציפי", לאחר שזו נזפה בה אחרי אותה תקרית.

לפני זמן קצר אמרה סבתא פנינה לוואלה! סלבס, כי "אני נהנית מהנכדה שלי ויותר פרטים אני לא מעוניינת לתת".

השידוכים, ההדלפות, התביעות

במסגרת התחקיר, הגיב רפי רפאלי למכתב של אשת יחסי-הציבור עטרה ישראלי, בו היא קראה לצלמי הפפראצי להחרים את בר רפאלי מכיוון שלא שיתפה פעולה עמם. על פי המגזין, אמר רפאלי כי "עטרה ישראלי הולכת לקבל תביעה. יש לי עורך דין מצוין שמטפל בזה ואת הכסף אני אתרום לנזקקים".

התחקיר מציג פרטים אודות דרכי הפעולה של האם, כולל עדויות ראשונות בעניין השידוכים שסידרה לבתה. כולל עדויות של כתבים לפיהם "ציפי לוין פועלת כמקור... מחלקת פיקנטריה מחיי הזוהר של בר ומוסרת עדויות מהזוגיות שלה עם ליאו".

לפני שבוע, צלם הפפראצי ברק פכטר סיפר בתכנית 'עושים צהרים עם יעל דן', כי ציפי לוין מדליפה לתקשורת אייטמים על בר. לוין הכחישה את הדברים.

ציפי לוין אמרה בתגובה לוואלה! סלבס: "אם תהיה תביעה, אתם תשמעו מזה ואם לא אז לא".

עטרה ישראלי אמרה בתגובה כי "אין להם קייס לתביעה, זה היה מכתב לחיזוק ידי צלמי הפפראצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully