וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום מסיבי לרשתות השיווק בפסח

איילה צורף

25.4.2007 / 17:30

הוציאו 11 מיליון דולר - גידול של 50% לעומת השנה הקודמת. הרשתות הזניקו את באומן-בר ואדלר-חומסקי לראש טבלת משרדי הפרסום

החברות פלאפון, אייס וסופר פארם העלו את באומן-בר-ריבנאי לראש טבלת משרדי הפרסום החודשית. החברות הללו יצאו בקמפיינים מסיבים לחג הפסח, ומשרד הפרסום שלהם, שסובל בחודשים האחרונים מירידה בהיקפי הפעילות שלו, היה אחד המרוויחים העיקריים מהחג החולף. באומן-בר סיים את מארס עם פעילות בהיקף 8.2 מיליון דולר (במחירים ריאלים), בעוד בחודשים קודמים עמד היקף הפעילות שלו בממוצע על כמחצית מכך. נתונים אלו מבוססים על נתוני יפעת בקרת פרסום.

גם אדלר-חומסקי, המטפל בתקציבי הפרסום של הום סנטר, שופרסל ופלאפון, נהנה מהגידול בהוצאה על פרסום של רשתות השיווק בפסח. קמפיין הום סנטר, בהובלת אורנה דץ, היה אחד הגדולים בחג, בהיקף של מעל למיליון דולר. בסך הכל עמד היקף הפעילות החודשי של אדלר-חומסקי על 7.7 מיליון דולר, והוא עלה למקום השני בדירוג משרדי הפרסום.

מקאן אריקסון, שבמרבית החודשים מדורג ראשון, ירד במארס למקום השלישי בדירוג. זאת משום שמרבית לקוחותיו אינם מוטי פרסום בפסח. פרט לרבוע כחול, שהוציאה החודש כ-2 מיליון דולר על פרסום, אין למקאן תקציב רשתות גדול אחר, וזוהי הסיבה לירידה בדירוג החודשי. המשרד סיים את החודש עם פעילות בהיקף 7.5 מיליון דולר.

גם הסלולר בחגיגה

בסך הכל הוציאו רשתות השיווק כ-11 מיליון דולר על פרסום בחודש אחד. מדובר בתקציב אדיר, גידול של כ-50% לעומת ההוצאה על פרסום בחודש המקביל בשנה שעברה.

קטגוריית הסלולר ממוקמת במקום השני במארס, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-5 מליון דולר, מחצית מזו של הרשתות. פלאפון ופרטנר הן המפרסמות הבולטות החודש בקטגוריה. פלאפון מפרסמת את פלאפון ספורט בהשתתפות יוסי בניון ואת "בפסח הזה כל אחד מקבל הפתעה", ואילו פרטנר החלה לנסות לחנך את השוק לצריכת מוצרי ומכשירי דור 3.5.

שני משרדי פרסום נוספים שהרוויחו ממגמת הגידול בהוצאה על פרסום של רשתות השיווק הם גליקמן נטלר סמסונוב, שמדורג במקום השביעי, עם פרסום לגולף; וניופארם וזרמון גולדמן במקום השמיני, עם פרסום לשקם אלקטריק, אירוקה ו-AIG.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully