וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מרוויחים חברי ועדת וינוגרד?

איילה צורף ומוטי בסוק

1.5.2007 / 8:02

התגמול החודשי ברוטו של כל אחד מחברי הוועדה מסתכם ב-28 אלף שקל. הערכות: יועץ התקשורת של הוועדה ישתכר 274 אלף שקל

יועץ התקשורת של ועדת וינוגרד, מוטי שרף, יקבל שכר של כ-274 אלף שקל בשנה - כך עולה ממידע שהגיע לידי TheMarker. שרף נבחר לתפקיד במכרז שבו נבדקו שלושה פרמטרים עיקריים: רמת הסיווג הביטחוני של הדובר, חוסר זיקה למערכת הפוליטית ורמת הניסיון בפעילות תקשורתית.

חישוב שכרו של שרף מתבסס על 250 שקל לשעה, שכר יועץ למוסדות ממשלתיים. שרף אישר את הדברים: "בממוצע, אחייב את הוועדה על כשלוש שעות עבודה ביום במשך שנת עבודה, למרות שיש ימים שבהם אני עובד 24 שעות ביממה עבור הוועדה". הכפלה של שלוש שעות עבודה ביום (250 שקל לשעה) ב-365 יום בשנה מניבה תוצאה של 273,750 שקל. מדובר בתשלום חודשי של כ-5,700 דולר - תשלום ממוצע במגזר הפרטי.

שכר ועונש

ועדת וינוגרד הוקמה על ידי הממשלה ב-19 בספטמבר 2006. עבודת הוועדה תוקצבה על ידי משרד ראש הממשלה ב-11.383 מיליון שקל - 4.5 מיליון שקל מתקציב המדינה ל-2006, והשאר מתקציב 2007. הדו"ח שפורסם אתמול הוא דו"ח ביניים בלבד, והוועדה תמשיך בעבודתה עד להגשת הדו"ח הסופי. חברי הוועדה אמורים לעבוד במשך שנה.

התגמול החודשי ברוטו של כל אחד מחמשת חברי הוועדה מסתכם ב-28 אלף שקל. יו"ר הוועדה, נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט (בדימוס) אליהו וינוגרד, נוהג לגבות כבורר 400 דולר ליום - כ-1,600 שקל כיום. ההערכה היא כי השכר הכולל שיקבלו חברי הוועדה יהיה פחות מ-2 מיליון שקל.

תקציב הוועדה נקבע על ידי מזכיר הממשלה, ישראל מימון, ורואה חשבון מטעם החשב הכללי באוצר ואושר על ידי האוצר וועדת הכספים. תקציב הוועדה, כולל שכר חבריה, נקבע על סמך מעמד הוועדה, היקף העבודה הצפוי ועל סמך תקדימים מוועדות חקירה ממשלתיות קודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully