וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חיים אחרי יונית

איילה צורף

12.7.2007 / 13:56

גדי סוקניק ירוויח כ-600 אלף דולר בשלוש שנים בתור הפרזנטור של בנק לאומי למשכנתאות. שכרו יעמוד על כ-150 אלף דולר לשנה, ויכלול בונוסים במידה והקמפיין יוכיח עצמו

העיתונאי גדי סוקניק התפטר מחברת החדשות של ערוץ 2 תוך שהוא חותם על הסכם להוביל את כל הקמפיינים של בנק לאומי למשכנתאות בשלוש השנים הקרובות. ל-TheMarker נודע כי שכרו של סוקניק יעמוד על כ-200 אלף דולר לשנה, ויכלול בונוסים במידה ותרומתו לקמפיין תוכיח את עצמה. במסגרת ההסכם יופיע סוקניק בכל המהלכים השיווקיים של הבנק לתחום המשכנתאות.

לפני מספר שבועות החל המו"מ בין משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שזכה השבוע בתקציב הפרסום של לאומי למשכנתאות, בגובה של כ-2 מיליון דולר בשנה. במהלך המכרז הציג משרד הפרסום להנהלת הבנק את הרעיון לפיו יוביל סוקניק את המהלכים השיווקיים של הבנק.

ככל הידוע, הבנק קיבל את הרעיון, אך ההסכם עם סוקניק טרם נחתם סופית. לסוקניק תדמית אמינה ורצינית, בהיותו עיתונאי ותיק ומוערך. במשרד הפרסום ובבנק מקווים כי אמינותו ותדמיתו החיובית תשליך על הבנק באחת הזירות היותר סוערות בחום הבנקאות - המשכנתאות.

מבנק לאומי נמסר כי "אתמול נחתם ההסכם עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. משרד הפרסום הציג תוכניות לקמפיין, אך בשלב זה שוב דבר לא סגור". לא ניתן היה להשיג את תגובתו של סוקניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully