וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב מסרבת

וואלה! סלבס

15.7.2007 / 5:41

הזמרת בחרה שלא להתראיין בערב מחווה ללהקת 'החלונות הגבוהים' בשל "חשיפת יתר". אז למה היא מתראיינת לערוץ עם הכי הרבה רייטינג? טייב בתגובה: "מי שפנה קיבל ראיון"

החלטתה של נינט טייב שלא להתראיין לכתבים שהגיעו לסקר את ערב המחווה שערך ערוץ 'מוסיקה 24' ללהקת 'החלונות הגבוהים', עוררה כעס בקרב הצוותים שקיבלו סירוב.

על פי מקורות, לפני שהגיעה נינט לאירוע, הועבר מסר לתקשורת שהיא לא מתראיינת בשל "אובר-חשיפה". מי שניסה לראיין, למרות האיסור, זכה לסירוב. אלא שנציגי אותם כלי תקשורת שנינט סירבה להתראיין אליהם - בהם 'Y בעשר', 'ערב טוב עם גיא פינס' ואתרי אינטרנט שונים - הופתעו לגלות את המאמי הלאומית מדסקסת חלונות גבוהים דווקא באולפן שישי, שם הרייטינג גבוה יותר, ובתכנית 'המגזין של 'מוסיקה 24', שאירח את האירוע.

בכיר בהפקת גוף תקשורת לו סירבה נינט להתראיין, אמר לוואלה! סלבס: "הצוות שהגיע מסר לי כי נינט לא מתראיינת, בשל הטענה שהיא פשוט סובלת מאובר חשיפה. אם ככה, למה היא בדיוק התראיינה לערוץ 2? מה ההבדל? זה נראה לי ממש לא לעניין! או שמתראיינים או שלא".

הילה כספית, דוברת ערוץ 'מוסיקה 24', מסרה בתגובה לוואלה! סלבס: "התשובה הרשמית שקיבלתי מאנשי נינט הייתה כי היא אינה מתראיינת אלא מצטלמת בסטילס בלבד. הופתעתי בעצמי לגלות כי היא התראיינה לחדשות ערוץ 2".

- אייל טייב, המנהל האישי של נינט, מדוע סירבתם להתראיין?
- "זה לא נכון. אף אחד לא פנה אלינו. מי שפנה קיבל ראיון".

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully