וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס יורדת

9.10.2007 / 1:59

שלטים בכיכובה של אטיאס נעלמו מהצמתים. משרד הפרסום מאשים את חברת נור שנכנעה ללחץ הדתיים, בנור מחזירים את הכדור ללקוח

קמפיין שילוט לחברת ההלבשה התחתונה בוניטה דה מס בכיכובה של מורן אטיאס הושק לפני מספר ימים בשלטים ברחבי הארץ. מאחר ומדובר בקמפיין הלבשה תחתונה, אטיאס מופיעה בו בלבוש מעט חושפני. חברת שלטי החוצות נור דרשה ממשרד הפרסום אשל שיבר לצנזר במעט את התמונה, הצדדים סיכמו על צנזור התמונה (ראו את התמונות לפני ואחרי) והקמפיין יצא לרחובות.

אתמול, למרות השינויים שנערכו בתמונות, הורדו השלטים שהופיעו בנתיבי איילון - במחלף קיבוץ גלויות ובשדרות קק"ל. במשרד אשל שיבר טוענים כי השלטים הוסרו עקב לחץ שהופעל על חברת שלטי החוצות על ידי גורמים דתיים. בחברת שלטי החוצות טוענים כי דווקא בעלי חברת בוניטה דה מס ומשרד הפרסום הם שביקשו להוריד את השלטים עקב אי שביעות רצונם מן התוצאה.

לירון סויסה סמנכ"ל השיווק בחברת נור סיפר לוואלה! ברנז'ה: "הלקוח ומשרד הפרסום רצו לעלות עם מסר חושפני מדי סידרנו את זה שזה יהיה הולם ומכובד ועומד בסטנדרטים, התוצאה היתה קצת שונה מהציפיות, והשלטים הוסרו מכיוון שהלקוח החליט שהוא לא מרוצה והוא מעדיף להישאר עם המסר הנוכחי"

גולן בן דוד סמנכ"ל שותף בחברת הפרסום אשל שיבר אמר בתובה לדברים: "על פי העסקה היו אמורים לעלות ארבעה שלטים. בסופו של דבר עלינו עם שלושה על פי בקשת הבעלים של בוניטה דה מס. חד משמעית לא ביקשנו להוריד את שאר השלטים. אם היינו מבקשים בקשה כזו היינו צריכים להוציא מכתב רשמי על דבר כזה, חוץ מזה שמעניין שהם לא הורידו את השלט אזור קניון בשבעת הכוכבים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully