וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוענקו פרסי סוקולוב

ענת קם

19.12.2007 / 0:00

ירון לונדון, שיחד עם אורי קליין זכה בפרס על מפעל חיים, אמר בשם הזוכים: "חברה שמתיימרת להיות שוחרת שלום לא יכולה להיות ניזונה רק מדיווחי צה"ל"

טקס הענקת פרס סוקולוב לעיתונות כתובה ואלקטרונית התקיים אמש (שלישי) במעמד ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי. הפרס בתחום העיתונות הכתובה הוענק למבקר הקולנוע הוותיק של עיתון הארץ אורי קליין, שזכה בפרס למפעל חיים ולכתב הבריאות של העיתון רן רזניק על תחקיר עיתונאי. את הפרס בתחום העיתונות האלקטרונית קיבלו כתבי חדשות 10 ירון לונדון, שזכה אף הוא בפרס למפעל חיים ושלומי אלדר על תחקיר עיתונאי.

פרופסור זהר שביט, יושבת ראש ועדת השופטים לפרס העיתונות הכתובה אמרה בטקס: "הענקת הפרס לאורי קליין זו הכרעה יוצאת דופן. זו פעם ראשונה שמבקר בתחום התרבות זוכה בפרס. הוקרה זו מציינת את ההכרה שיש בחשיבות עבודתו, הכרה שמפריכה קלישאות רבות שקיימות על היחסים בין העיתונות לתרבות ושכתיבתו של קליין מוכיחה שהן אינן רלוונטיות."

עמירה הס עוזבת את הארץ?

ירון לונדון, אשר נשא דברים בשם הזוכים, החמיא לעמיתיו לפרס ולעיתון הארץ על נציגות מכובדת של זוכים. בדבריו ציין לונדון את חשיבות העבודה העיתונאית וציין שבלעדיה, היה על הציבור להסתמך רק הדיווחים של דובר צה"ל, והוסיף: "חברה שמתיימרת להיות שוחרת שלום לא יכולה להיות ניזונה רק מהערוץ הזה." לונדון הוסיף ואמר כי לאחרונה גונבה לאוזניו שמועה בדבר עזיבתה של עמירה הס, כתבת ותיקה ובכירה של עיתון הארץ שמסקרת את הפלסטינים בעזה ואמר שמצער אותו לשמוע כי הס תפסיק לכתוב בעיתון.

ראש מחלקת החדשות של הארץ, רונן זרצקי, סרב להגיב לפניית וואלה! ברנז'ה בנוגע לסיום עבודתה של עמירה הס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully