וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדו מהמסלול

27.12.2007 / 12:57

עורך "הדוגמניות" של ערוץ 10 ועורך המשנה של התכנית פוטרו מההפקה, בגלל חילוקי דעות אומנותיים עם חברת ההפקה

נועם וייסמן עורך התכנית "הדוגמניות" שמפיקה JCS לערוץ 10 ועורך המשנה של התכנית דן וייצמן פוטרו מהפקת התכנית. לוואלה! ברנז'ה נודע כי JCS העבירו לערוץ 10 את הפרק הראשון של התכנית ובערוץ הביעו חוסר שביעות רצון מהפרק. גורם בערוץ 10 אמר לוואלה! ברנז'ה: "הפרק עסק יותר מדי בתככים שבין הדוגמניות ואנחנו רצינו לקחת את זה יותר לכיוון של בית ספר לדוגמניות". גורמים המקורבים להפקה סיפרו כי התפיסה החדשה לגבי התכנית לא עלתה בקנה אחד עם דעותיהם של עורכי התכנית וייסמן וויצמן והן עזבו את ההפקה. עליית התכנית לאוויר נדחתה במספר שבועות.

ב-JCS חברת ההפקה של "הדוגמניות" אישרו את דבר פיטוריהם של וייסמן ווייצמן והוסיפו: "בהחלטה משותפת של ערן ב.י מנהל חטיבת ההפקות של JCS וערוץ 10 החלט להחליף את צוות העריכה של התוכנית על מנת להתאים את סגנון העריכה לשפה הטלויזיונית החדשה של התכנית שמתגבשת בימים אלה עקב התחרות הגואה בין גופי השידור".

נועם וייסמן אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "כל תהליך העבודה האומנותי לובן עם חברת ההפקה והערוץ ברוח של להביא את ההפקה למקום הכי טוב שהיא יכולה להיות בו וברגע מסוים חברת ההפקה קיבלה רגליים קרות מכל התהליך והחליטה ללכת בדרך אחרת. כל התפיסה של הבית ספר לדוגמניות כמו שאנחנו הגדרנו את זה - האקדמיה לדוגמניות של גלית גוטמן, היא תפיסה שאני ודן ויצמן כחלק מתהליך הפיתוח יצרנו ופיתחנו לאורך כל התהליך בשיתוף פעולה מלא עם ההפקה וערוץ 10, שאימץ אותה בחום גם כחלק מתפיסה שיווקית של העונה. כרגע גורמים מסוימים מנסים לקחת קרדיט על התפיסה הזאת. דן ויצמן ואני פוטרנו ולא עזבנו מרוצננו, פוטרנו בעקבות החלטה של ההפקה לקחת על עצמה את ביצוע התוכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully