וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד עדין עוזב את חדשות 10

ענת קם

10.1.2008 / 17:03

כהונתו של עדין כמנכ"ל חברת החדשות הוארכה לפני מספר חודשים, אך כעת הוא שוקל הצעה להתמנות לסמנכ"ל בערוץ

מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10 גלעד עדין עוזב את תפקידו, פחות מחצי שנה לאחר שהדירקטוריון האריך את כהונתו. גלעד עדין הצטרף לחברת החדשות של הערוץ זמן קצר לאחר הקמתה. בתחילה הוא מונה לתפקיד עורך ומגיש מהדורת יום שישי של הערוץ, ובדצמבר 2005, עם עזיבתו של המנכ"ל הקודם אבי ברזילי, שהסתכסך עם בכירי הערוץ, הוא מונה למנכ"ל זמני של החברה. בספטמבר 2007 החליט הדירקטוריון להאריך את כהונתו.

גורמים בחדשות 10 סיפרו היום לוואלה! ברנז'ה כי לאחרונה שררה מתיחות בין עדין לבין סמנכ"ל התוכן של החברה ראודור בנזימן, שכבר עם מינויו של האחרון לתפקיד, נפוצה ההערכה כי קידומו למנכ"ל יתבצע בתוך זמן קצר.

לאחרונה עזבו את חדשות 10 מספר עובדים, הבכיר שבהם הוא העורך הראשי של המהדורה המרכזית גיא סודרי, המגישה תמר איש שלום, ואחרים.

מערוץ 10 נמסר בתגובה, כי "לאור הצלחתו כמנכ"ל חדשות 10, גלעד עדין קיבל הצעה להתקדם לתפקיד סמנכ"ל בערוץ אך עדיין לא הודיע על החלטתו".

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי אחד המועמדים להחליף את עדין הוא רון לשם, סמנכ"ל ומנהל מחלקת התוכן של שידורי קשת. לשם אמר בתגובה כי: "אין שום דבר כזה. טוב לי בקשת ואין לי כוונה לעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully