וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שמע על השימוע?

ענת קם

29.1.2008 / 14:48

המועצה מעוניינת לשמוע את עמדת הציבור בנוגע לסוגיות בתחום שידורי הספורט, אולם מספר חברי מועצה לא עודכנו בדבר השימוע

המועצה לשידורי כבלים ולווין פרסמה היום הודעה על שימוע ציבורי בעניין הסדרת שידורי הספורט. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי ההחלטה על השימוע לא הובאה לדיון במועצה ולא אושרה על ידה. לדברי חבר במועצה, לפחות שלושה חברים כלל לא ידעו על פרסום השימוע.

אחד מחברי המועצה אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "יש לכך השלכות חמורות על עבודת המועצה, על ציבור הצופים ועל הגופים המשדרים. לא ייתכן שיושב ראש המועצה מפרסם הודעה על שימוע בלי שהמועצה דנה בו ולא אישרה אותו, זה לא היה על סדר היום בישיבות האחרונות. נדהמתי לגלות שזה יצא לתקשורת לפני שחברי המועצה ידעו על כך."

השימוע קורא לכל מי שמעוניין להביע עמדתו בעניין שידורי הספורט בתשלום להעביר אותה למשרדי המועצה. מדובר בשימוע שני בנושא תוך מספר חודשים, לאחר שממלאת מקום יושב ראש המועצה הקודמת, נעמה הניג, פרסמה שימוע ב 30 באוגוסט אולם המועצה לא הגיעה להחלטות בעניין.

בפנייה של ממלא מקום יושב ראש המועצה הנוכחי, יגאל לוי, אל חברי המועצה מתבקשת התייחסות לסיווג שידורים כבעלי חשיבות ציבורית, התכנים שהציבור מעוניין שיהיו חלק מחבילת הבסיס, שיטת תשלום לפי צפייה, שידור מפעל ספורט במספר ערוצים - למשל, גביע יול"ב בכדורסל שמשודר בערוצים +5 ו LIVE+5 לסירוגין, רכישת זכויות שידור של ליגות זרות ואפשרות בחירת זכיין לשידורי ספורט באמצעות מכרז.

מהמועצה נמסר: "חברי המועצה אישרו את קיום השימוע בטלפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully