וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעות

ענת קם

31.3.2008 / 12:28

במרכז ההתכתבות בין יו"ר אגודת העיתונאים ליו"ר הועד המנהל של רשות השידור הקיצוץ בשעות הנוספות שצפוי להיכנס לתוקף ב-1 במאי

יושב ראש אגודת העיתונאים של רשות השידור, חיקה גינוסר, פנה היום ליושב ראש הרשות משה גביש בדרישה לבטל לאלתר את הוראתו לקיצוץ גורף במכסת השעות הנוספות של עיתונאי רשות השידור. גינוסר הבהיר במכתב כי עמדתה הברורה והחד משמעית של האגודה היא נגד קיצוץ אוטומטי בשעות הנוספות של העובדים, כפי שהוצהר על ידי גביש בסוף החודש שעבר ונגד קביעת גורל העובדים באופן חד צדדי.

גינוסר כתב: "ידה של הנהלת הרשות קלה על הדק פירוק הרשות, וסגירת השידור הציבורי בישראל. אנו דורשים מכל הצדדים להתעשת ולראות בנקודת הזמן אליה הגענו הזדמנות להצלת השידור הציבורי וביצוע רפורמה עמוקה הנדרשת לרשות... אנו נעשה את כל אשר אנו יכולים משפטית וציבורית כדי להבטיח את זכויות העיתונאים ואת עתיד הרשות תוך חיזוק מעמד העיתונאי בכלל וזה בשידור הציבורי בפרט." האגודה גם דורשת כי תובטח איתנותה הפיננסית של רשות השידור, בין היתר באמצעות גובה האגרה ושיטת גבייה אפקטיבית שתעוגן בחקיקה כפי שמוביל השר הממונה על רשות השידור.

בתשובתו לגנוסר שב והדגיש גביש את מצבה הקשה של רשות השידור ואת הצורך בנקיטת צעדים. גביש כתב: " אחד מרכיבי השכר לגביהם להנהלה קיים שיקול דעת ואשר לגביו אין לעובד זכאות אוטומטית, הינו מרכיב השעות הנוספות. בהתאם לכך, בישיבת הועד המנהל של רשות השידור התקבלה החלטה לפיה על מנכ"ל רשות השידור לפעול להפחתת היקף השעות הנוספות המאושרות החל ב-1.5.08. "

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully