וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובה של הפינה לשיפוטכם

ענת קם

13.4.2008 / 0:29

יוזמה חדשה לשינוי שיטת הפלייליסט של רשת ג': כל העורכים המוזיקליים בתחנה יהיו מעורבים בבחירת השירים, והציבור? שותף!

רשות השידור ואמ"י פועלות לשינוי שיטת הפלייליסט של רשת ג'. היוזמה צפויה להגיע לאישור ועדת הרדיו של רשות השידור בישיבתה הקרובה. על פי השינוי המתוכנן, שיר ישראלי חדש שיישלח לרשת ג' יופץ בקרב כלל העורכים המוזיקליים בתחנה ואלה יחוו דעתם עליו. השינוי המהותי הוא, שציבור המאזינים ייקח חלק בהחלטה על השמעות השירים החדשים.

יעקב נווה חבר הועד המנהל של אמ"י אמר לוואלה! ברנז'ה: "יושבת קבוצה של עורכים שנקראת 'ועדת המומחים', והאי מחליטה מה הולך לשידור ומה לפח. שיטה זו מגבילה את היוצר והיצירה. שיר חדש צריך להיות מופץ לכל העורכים והשדרנים וכל אחד ישלח את הדירוג שלו. הציבור יהיה שותף ועמדתו תהווה כשלושים אחוז מהדירוג הסופי, ונבחן את זה במשך חצי שנה. אנחנו לא רוצים שהעורכים יישבו יחד להחליט כי הם עשויים להשפיע אחד על השני."

רחל קרמרמן, יושבת ראש ועדת הרדיו של רשות השידור, הוסיפה: "כבר היה שינוי בשיטה לפני כמה חודשים ואנחנו ממשיכים קדימה. אנחנו מודעים לזה שהציבור יבחר את השירים והאמנים המוכרים ובגלל זה הממסד המקצועי יהיה יותר חזק בהשפעתו. אנחנו נקבע מכסות השמעה של זמרים לא מוכרים, חייבים למצוא הגנה ליוצרים חדשים. ננסה לעשות תמהיל של השירים ויש כוחות מקצועיים שמייעצים מבחוץ. אנחנו סומכים על העורכים, רק חושבים שכולם צריכים להיות מעורבים בהחלטות ולא רק חלק."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully