וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והיום בארגז החול

ענת קם

13.4.2008 / 14:24

הראיון שנתן רפי גינת לליידי גלובס לא עבר לו בשקט. עכשיו אורן פרנק מגיש נגדו תביעת דיבה על סך מליון שקל ותובע התנצלות

אורן פרנק תובע את רפי גינת בעקבות דברים שאמר בראיון ל "ליידי גלובס" ודורש מיליון שקלים ופרסום התנצלות. פרנק, לשעבר מנכ"ל משרד הפרסום מקאן-אריקסון, הגיש היום לבית המשפט השלום בתל אביב את תביעתו באמצעות עורך הדין דורי קלגסבלד.

כתב התביעה מתייחס לאמירות של גינת בראיון שפורסם ביום שלישי שעבר במגזין "ליידי גלובס". בהתייחסותו לפרנק אמר גינת בראיון "הוא כזה שקרן שהוא צריך לשלם על השקרים שלו... בסוף התברר לי שהחבר הכי טוב שלו זה עמית ברגר, בעלים של 'טיב טעם', ושהוא כתב את זה בשבילו... זה בלוג קנוי. לאנשים כאלה אסור לכתוב ולהיות בתקשורת."

בתביעה נכתב: "אמירות שקריות אלה מהוות לשון הרע... האמירות נאמרו בכוונה לפגוע בתובע, בשמו הטוב, באמינותו, ביושרה שלו ובתדמיתו הציבורית. האמירות הן חלק ממסע דה-לגיטימציה שהנתבע עורך כנגד התובע, בגלל שהתובע כתב דברי ביקורת לגיטימיים כנגד הנתבע וכנגד כלבוטק."

רפי גינת מסר בתגובה: "בראיון בגלובס חזרתי על דברים שנאמרו בכתב התביעה שלי נגד פרנק. בין השאר, ציטטתי SMS ששלח נוחי דנקנר אל אורן פרנק ובו אמר כי לדעתו פרנק כתב את מה שכתב למען חברו הטוב עמית ברגר. אורן פרנק עצמו אמר סיפר בראיון ל-TheMarker על יחסי החברות החמים בינו לבין עמית ברגר, בעלים של טיב טעם, כאשר מיד למחרת שידור תחקיר טיב טעם פרסם פרנק את שקריו ודברי הבלע נגדי, בלי לציין כי הבעלים של טיב טעם הוא חברו הטוב. זהו לדעתי מאמר קנוי ומגוייס, אינטרסנטית ומוסרית, מאמר שמשרת את החבר הטוב. התביעה הזו היא ניסיון כושל לשמש איזשהו משקל כנגד טענות התביעה שלי נגדו."

כזכור, במקביל לתביעה אותה הגיש אורן פרנק, מתנהלת תביעתו של גינת נגד פרנק, גם היא על סך מיליון שקלים, בעקבות רשומה שפורסמה בבלוג של פרנק בעניין גינת והתכנית כלבוטק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully