וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אחת שיודעת?

וואלה! ברנז'ה

13.6.2008 / 20:03

אתרי הבידור האמריקאים ברשת מדווחים על סדרת המשך מתוכננת ללהיט Gossip Girl. יוצר הסדרה ג'וש שוורץ מכחיש. XOXO

יוצרי סדרת הנעורים המצליחה Gossip Girl, או בעברית על פי HOT "אחת שיודעת", שוקלים להפיק סדרת ספין אוף שתתרחש בפנימיה. יוצרי הסדרה בונים על השחקנית טיילור ממסון, שמשחקת את דמותה של בת מעמד הביניים ג'ני האמפרי, לתפקיד הראשי.

אתר ההוליווד ריפורטר מדווח שגם סדרת הבת לסדרת ספרי Gossip Girl מתבססת על דמותה של ג'ני האמפרי. בסדרת הספרים פרי עטה של אותה מחברת - ססלי פון זייגר, The It Girl עושה האמפרי הצעירה ככל שביכולתה להשתלב בחברה הגבוה של האפר איסט סייד בניו יורק ולאחר כמה תעלולים – בהם צילום ערום במגזין נוער היא נשלחת לפנימיה, שם היא ממציאה את עצמה מחדש כבחורה פופולארית.

בשלב זה עדיין לא ברור אם ברשת CW המשדרת את Gossip Girl ילכו על הפרוייקט. לרשת יש את זכות הסרוב הראשונה לסדרה, אולם ל-CW כבר מתוכננות שתי סדרות נעורים – הספין אוף לבוורלי הילס 90210 והעונה השניה של Gossip Girl שישודרו שתיהן בעונת הסתיו הקרובה וכן את הסדרה One Tree Hill שגיבוריה הם צעירים שסיימו את התיכון. זאת ועוד למרות הבאזז הרב לו זכתה הסדרה, הרייטינג שלה היה בינוני למדי. יוצרי הסדרה ג'וש שוורץ וסטפני סבאג ציפו כי הצטרפותה של מישל טכטנברג בתפקיד ג'ורג'ינה המשיגנע (שהשתתפה גם בסדרה באפי) יעלה את הרייטינג בארצות הברית, אולם הרייטינג רק ירד.

ג'וש שוורץ, יוצר הסדר, מצוטט באתרי הטלוויזיה האמריקאים כשהוא מכחיש את הדיווחים על הסדרה החדשה: "לא ברור מאיפה צצו השמועות, לספר יש באמת סדרת המשך, אבל בשלב זה אנחנו לא עובדים על שום דבר מלבד פתיחה מוצלחת לעונה השניה של Gossip Girl".

Gossip Girl , גרסת החוף המזרחי ל-OC, משודרת היום בערוץ אקסטרא HOT בכבלים. היא מבוססת כאמור על סדרת הספרים, רבי המכר, של ססילי פון זייגר. במרכז הסדרה בלוג רכילות העוסק בחייהם של התיכוניסטים העשירים והעשירים פחות באפר איסט סיד. את הבלוגרית האנונימית מקריינת קריסטין בל (ורוניקה מארס).

עוד כמה סדרות בת צפויות בעונת השידורים הקרובה בארצות הברית: ספין אוף של "המשרד" ברשת NBC וספין אוף של "איש משפחה" ברשת Fox. אתר ההוליווד ריפורטר מדווח גם על כוונות של מפיקים ליצור סדרות ספין אוף ל"נמלטים" ו"האוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully