וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל גשש בלש?

ענת קם

16.7.2008 / 12:40

ערוץ הבידור הישראלי של HOT חוזר לעונה חדשה עם דוקוסלב על מירי בוהדנה ומצעד הדמויות האהובות של הטלוויזיה החינוכית

ערוץ הבידור משיק עונה חדשה, חמישית במספר, של דוקוסלב והמצעד. הדוקוסלב הפותח של העונה החדשה ישודר ביום שני ה-21/7 ב-22:30 ויתחקה אחר קורותיה של מירי בוהדנה. מיד אחריו ישובץ דוקוסלב שיוקדש לדודו דותן ז"ל.

בהמשך לניסיון להקיף את כל תחומי המוזיקה והבידור החליט הערוץ להקדיש דוקו לזמרים ארקדי דוכין, אילנית ומירי מסיקה וכן לכנסיית השכל ,קובי פרץ ומוש בן ארי. בין הכוכבים הפורצים שהוחלט להקדיש להם דוקוסלב: אושרי כהן, עדי הימלבלוי ומייקל לואיס.

ערוץ הבידור של HOT ימשיך לשתף פעולה עם הטלוויזיה החינוכית במצעד "הרגעים האהובים של זהו זה". מצעד נוסף בשיתוף החינוכית הינו מצעד "דמויות אהובות מהחינוכית": חביתוש , פיסטוק, קישקשתא.

המצעד אשר יפתח את העונה ב-20/7 ב-22:00 יהיה "מצעד הורים חמים" שעליו יתמודדו בין היתר גיא זוארץ ויעל בר זוהר, מירי בוהדנה ואסי כהן. חמישה מצעדים מוזיקליים יככבו בעונה החדשה בינהם "שירי אהבה משנות ה 70", "מצעד שנות ה 80 ","מצעד שירי אהבה משנות ה 90 ומשנות ה 2000" ,ו"מצעד הרכבי עבר". כמו כן ישודרו "מצעד תמונות פפראצי", "מצעד מהפכי תדמית" ועוד.

עד כה הופקו על ידי ערוץ הבידור של HOT קרוב ל-200 מצעדים ודוקוסלבים. המצעד ישודר החל מה 20/7 ב 22:00 מדי יום ראשון ודוקוסלב החל מה 21/7 ב 22:30 מדי שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully