וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של אוגוסט: יונתן אלבום

וואלה! ברנז'ה

2.9.2008 / 14:39

אלבום הוא מנהל שיווק תחום מעדנים ואנרג'י בשטראוס גרופ. הוביל ב- 2008 מהלך שמטרתו שמירה על פלח השוק של דנונה

איגוד השיווק הישראלי בחר ביונתן אלבום, מנהל שיווק תחום מעדנים ואנרג'י בשטראוס גרופ לאיש השיווק של אוגוסט 2008 אלבום הוביל ב- 2008 מהלך שמטרתו שמירה על פלח השוק של דנונה בשוק אליו הצטרף מתחרה חדש ומשמעותי.

יונתן אלבום מסר: "ידענו ש-2008 תהיה שנה פעילה מאוד בשוק. ידענו שהמתחרה החדש יכנס לשוק עם מסר מסוים ועם טעמים חדשים. כמובילי שוק בתחום היוגורטים החלטנו שלא ניכנס למלחמה על הטעמים, אלא נמשיך לפתח את שני הנכסים המובילים שלנו – הבריאות והמקוריות. עיסוק בהיבט הבריאותי של המוצרים שלנו לבד לא הספיק ועל כן החלטנו לפנות לכיוון המגמה החדשה בעולם השיווק – מעורבות הצרכנים. הצרכנים של ימינו מגלים מעורבות גדלה והולכת במוצרים, ומכאן הגיע הרעיון להזמין את הצרכנים להופיע בקמפיין הפרסומי ועל אריזות מוצרי היוגורט של החברה".

יונתן אלבום (40), נשוי ואב לשלושה ילדים. בעל תואר במנהל עסקים מאוניברסיטת מנצ'סטר. שימש כמנהל מותג של ג'ק דניאלס בבריטניה. בשנת 1994 עלה לארץ והחל לעבוד כסגן מנהל סניף ברשת שופרסל בירושלים. אחרי שנה הצטרף לגיתם כתקציבאי ואח"כ כסופרווייזר ומשם עבר לשטראוס לתפקיד מנהל תחום הגלידות. לאחר 3 שנים מונה למנהל השיווק של דנונה ולפני כשנה מונה למנהל השיווק של דנונה מעדנים ואנרג'י.

























טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully