וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח המכניס

אמיתי זיו

16.9.2008 / 14:55

15 אלף איש בממוצע צופים מדי יום בשידורים מהווילה של "האח הגדול" דרך הסלולרי. ההכנסה הצפויה לקשת: שמונה מליון שקל

תוכנית "האח הגדול" עתידה לייצר הכנסות של כ-8 מיליון שקל, זאת אך ורק מהשירותים בסלולרי כגון צפיות בתוכנית והורדות של סרטוני VOD. ההכנסות יתחלקו בין מפעילות הסלולר שדרכן יתבצעו הצפיות לבין הזכיינית קשת, המשדרת את התוכנית גם באמצעות הפורטל הסלולרי שלה שעלה לאוויר בשבועות האחרונים. אפשר להניח שבכך תהפוך "האח הגדול" לתוכנית הטלוויזיה בעלת הכי הרבה הכנסות סלולריות אי פעם.

חישוב הסכום מסתמך על נתונים לפיהם 15 אלף איש בממוצע צופים מדי יום דרך הסלולר במצלמות המעבירות שידורים חיים מווילת "האח הגדול". חישוב מהיר של ההכנסות - לפי ממוצע משוערך של 3 שקלים לצפייה, מוכפל במספר ימי השידור, ובתוספת הכנסות משוערות מ-sms, צפיות VOD, ומוצרים סלולרים נוספים שבוודאי יפיקו בקשת בהמשך, כמו רינגטונים וטפטים מבוססי התוכנית - מראה שהתוכנית עתידה להכניס כ-8 מיליון שקל. על פי ההכנסות הגבוהות מהסלולר, אין ספק שההימור של קשת על "האח הגדול" עומד להשתלם.

גבע קרא עוז, לשעבר סמנכ"ל התוכן בלוגיה, וכיום שותף בחברת bigwheel להשקעות וייעוץ בסלולר וניו-מדיה, מסביר כי שידורי התוכנית מותאמים במיוחד לאופי הצריכה הסלולרית. "האפשרות להתעדכן בשידור חי, בכל רגע, מכל מקום שבו אתה נמצא - היא מה שמייחד את התוכן הסלולרי. כשמדובר בתוכניות ארוכות או 'כבדות' זה לא עובד, אבל בשידורים של מצלמות 24 שעות - זה פרפקט". בנוסף, אומר קרא עוז, יש כיום בישראל כבר יותר משני מיליון מכשירי דור שלישי. "המאסה הקריטית של מספר המכשירים נחצתה, וכיום כל גוף תוכן או חברה עסקית שיעשו שימוש מושכל ואפקטיווי במדיום הסלולרי - ירוויחו הרבה כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully