וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג פריימריס: חדשות 10 מחוץ למתחם

הדס ריבק

18.9.2008 / 11:36

חברת החדשות של ערוץ 2 מובילה את ערב השידורים, משדר הפריימריז של ערוץ 1 ניצח את זה של חדשות 10 והתקרב מאד לזה של ערוץ 2

נתוני צפייה ראשוניים של משדרי הפריימריס אמש מראים ניצחון למשדר הפריימריז של ערוץ 1 על זה של חדשות 10. בין מהדורות החדשות של 10 ושל ערוץ 1 ישנו תיקו.

הערב היה כמובן שייך לערוץ 2. גם הנתונים של חברת החדשות מנווה אילן היו אמנם נמוכים מהרגיל, אבל ההובלה של יונית לוי ודני קושמרו היא חד משמעית. 16.5% למהדורה המרכזית, שעה ש"מבט" והמהדורה של חדשות 10 מסתפקות ב-9.5%.

במשדרי הפריימריס עצמם, שנמשכו עד חצות וחצי לערך ירדו נתוני הצפיה, אולם יונית לוי המשיכה להוביל: 9% למשדר של חדשות 2, 8.4% למשדר של ערוץ 1 שמזנב בשכנים מנווה אילן ומשדר הפריימריס של חדשות 10 מסתפק ב-5.4% בלבד.

גורמים בחדשות 10 האשימו היום את הרייטינג הנמוך של המהדורה בהחלטה התמוהה לדבריהם להציב את האולפן של חדשות 10 מחוץ ללב ההתרחשות בגני התערוכה.

הפאדיחות של חדשות 10 לא נגמרו שם. הן גם לא נגמרו באולפן נטול הפאנצ'ים של דב גילהר, שהחזיק אוויר בשעה שהערוצים המתחרים עברו למאיר שיטרית שברך את ציפי ליבני על זכייתה. שעה שרביב דרוקר עסק בספקולציות לגבי הקואליציה שתקים ליבני ודיווח על השתיקה שגזרו על עצמם חברי הכנסת של ש"ס הופיעו אלי ישי ואריאל אטיאס בערוצים המתחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully