וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איריס בק תמונה למנכ"לית משרד הפרסום מקאן אריקסון

סיון קלינגבייל

22.10.2008 / 10:46

כמה חודשים לאחר שחזר בסערה לכיסא מנכ"ל מקאן, ממנה אילן שילוח את איריס בק למנכ"ל והופך ליו"ר פעיל

כמה חודשים לאחר שחזר בסערה לכיסא מנכ"ל מקאן אריקסון, ממנה אילן שילוח את איריס בק למנכ"ל והופך ליו"ר פעיל. המנכ"לית החדשה תיכנס לתפקידה בינואר 2009. בק, לשעבר סמנכ"לית השיווק של חברת הסלולר פרטנר, נחשבת לאחת מנשות השיווק המעורכות ביותר בישראל. בק, שפרשה מתפקידה בחברת פרטנר בתחילת 2008 לאחר חמש שנים בתפקיד, תטפל מעתה באחד התקציבים הגדולים ביותר של מקאן - סלקום.

המשימה העיקרית של בק במהלך כהונתה כסמנכ"לית השיווק של פרטנר היתה החדרת הדור השלישי, שכללה החדרת המכשירים החדשים, בניית תכנים ושירותים לדור השלישי והחדרת הטכנולוגיה החדשה לתודעת הצרכנים. אחת מהצלחות הבולטות של בק היתה שיתוף הפעולה של פרטנר עם נינט טייב, שהפיקה את האלבום הראשון שלה באמצעות פרטנר.

מקאן אריקסון היא קבוצת הפרסום הגדולה בישראל, היקף פעילותה בשנת 2008 הסתכמה בכ-220 מיליון דולר. הקבוצה מעסיקה כ-350 עובדים, ופעילויות הקבוצה כוללות את משרד הפרסום מקאן אריקסון, מקאן-דיגיטל, יוניברסל- מקאן, מקאן בוטיק, מקאן content, מקאן cultures, מקאן press, מקאן טופר, מקאן movies, ומטר הפקות.

בעקבות המינוי אמר שילוח: "ענף הפרסום כפי שאנו מכירים אותו היום ישתנה, התחום הדיגיטלי משנה וישנה דרמטית את אופן צריכת התוכן והמדיה וכתוצאה מכך את שיטות השיווק והפרסום בכלל. המשימה המרכזית של בק תהיה להוביל את השינויים הנדרשים כתוצאה משינויים אלו, בקבוצת מקאן ובענף הפרסום. הבחירה בבק התקבלה כמי שמתאימה להוביל שינויים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully