וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגול בצבעים

18.11.2008 / 12:37

המעצב נוויל ברודי שינה את הלוגו של סלקום, החברה מוסיפה אל הסגול המיתולוגי גם ורוד זוהר, תכלת וצהוב

סלקום יוצאת בשפת פרסום חדשה, שבמסגרתה היא מוסיפה לצבע הסגול, שהיה הצבע היחיד שלה בעשור האחרון, שלושה צבעים חדשים: ורוד זוהר, תכלת וצהוב. כעת, כל הפרסומים של החברה יהיו צבועים בארבעת הצבעים האלה.

כמו כן, החברה שינתה מעט את לוגו החברה ולדברי מנכ"ל החברה, עמוס שפירא, "ערכה ריענון, לא מיתוג מחדש". העיצוב החדש נעשה על ידי מעצב האתרים נוויל ברודי, שעיצב את האתרים ynet ונענע10 החדש.

שני משרדי הפרסום של החברה, מקאן אריקסון וגיתם BBDO, לא היו מעורבים בבניית השפה החדשה. זאת על-אף שלרוב, חברה עם תקציבי פרסום בהיקף של עשרות מיליוני שקלים בשנה, שעורכת שינויים נרחבים כל כך בשפת הפרסום שלה, עושה זאת באמצעות חברות מיתוג ומשרדי פרסום. זו הפעם הראשונה שחברה ישראלית בעלת תקציב פרסום גדול, בפרט בעולם הסלולר, מפקידה עיצוב שפת המותג שלה בידי מעצב מתחום האינטרנט ולא מעולם הפרסום המסורתי.

לדברי עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, "אנו רואים את סלקום כחברת תוכן שנכנסת להרבה תחומים חדשים. לכן היא צריכה שפה רחבה, מגוונת וצבעונית יותר, שתאפשר לה לדבר עם הלקוח במגוון תחומים. בעולם השיווק החדש, המותגים צריכים להיות פתוחים וגמישים יותר, ולא להיות מקובעים על צבע אחד".

עד כה, נשלט עולם הסלולר הישראלי על ידי שלושה צבעים בפרסומות החברות: סגול לסלקום, כתום לפרטנר וכחול לפלאפון. אלמנט נוסף שניתן לראות בפרסומים החדשים של החברה הוא לשוניות לבנות, הדומות ללשוניות בדפדפני האינטרנט. העיצוב החדש יהיה הבסיס גם לעיצובו של האתר החדש שהחברה מקימה שיספק מוצרי תוכן, סרטים ושירותי בידור. לדברי מקור בכיר בחברה, העיצוב החדש אמנם בולט וייראה בכל פרסומי החברה, אך המהלך החשוב באמת הוא מהלך התוכן עצמו, ולא עיצוב כזה או אחר של שפת הפרסום של החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully