וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן יצחייק עוזב את ynet

ענת קם

20.11.2008 / 14:02

המשנה לעורך הראשי של האתר הודיע היום בישיבת עורכים על עזיבתו את התפקיד. ההערכה היא כי ב-ynet יחפשו כעת ממלא מקום מחוץ לאתר

אילן יצחייק, המשנה לעורך הראשי של אתר האינטרנט ynet הודיע לפני שעה קלה על עזיבתו את האתר. יצחייק עובד בקבוצת ידיעות אחרונות למעלה מ-20 שנה, הוא שימש עורך במקומוני ידיעות אחרונות ובמגזינים "לאשה", "ראש 1" ועוד. ב-1996 הקים פרוייקט אינטרנטי נסיוני בקבוצת ידיעות אחרונות שהפך ביוני 2000 ל-ynet. עם הגעתו של יון פדר לתפקיד העורך הראשי של האתר מונה יצחייק לסגנו ובהמשך למשנה לעורך הראשי.

יון פדר הביע בישיבת העורכים צער על פרישתו של יצחייק ואמר: "אילן הוא מבכירי האינטרנט הישראלי, אין מי שתרם ועשה ב-ynet יותר ממנו. עזיבתו היום גורמת לי צער רב ביותר". בשלב זה לא ידוע מי יחליף את יצחייק וההערכה היא כי באתר יחפשו לו ממלא מקום מבחוץ.

אילן יצחייק מסר בתגובה: " ynet הוא מפעל חיי. רבים לקחו קרדיט על הקמתו ועל הצלחתו, אבל מי שמכיר את ynet מבפנים יודע את האמת, והאמת היא שבכל עמוד ובכל תג באתר הזה יש משהו ממני. אני עוזב את בהתרגשות של אבא גאה – שמתקשה להאמין כי הילד, שנולד בידיים שלי מכמה עמודי html על הגג של בית ידיעות אחרונות, הוא היום ארגון עיתונאי רב עוצמה, במושגים חסרי תקדים בעולם, וצמח להיות כלי התקשורת הגדול והמשפיע ביותר על סדר היום התקשורתי בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully