וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 20, לא מה שחשבתם

ענת קם

23.11.2008 / 15:06

המהלך של HOT לשדר 24 שעות מבית "האח הגדול" מבריק? לא בטוח. הצפיה בערוצי החברה האחרים ירדו בעשרות אחוזים וכך גם הכנסות ה-VOD

הכנסות HOT מהצפייה בשידורי ה-VOD בתשלום ירדו בעשרות אחוזים מאז עליית ערוץ 20 לאוויר. הערוץ, בשיתוף עם זכיינית ערוץ 2 קשת, מעביר במשך 24 שעות ביממה את המתרחש בבית האח הגדול. בנוסף, כל הערוצים האחרים ב-HOT סבלו מירידה ניכרת באחוזי הצפייה. מנתונים שהגיעו לידי וואלה! ברנז'ה, עולה כי הרייטינג של הערוצים HOT3, ערוץ הבידור הישראלי ו-AXN, לדוגמה, ירדו בכ-30% מאז חודשי הקיץ ועד אוקטובר. ערוץ ביפ, לעומתם, שחוזק ב "האחות הקטנה", לא ירד בצורה משמעותית. יצוין, כי מדי שנה ניכרת ירידה בצפייה בתקופה הזו אולם השנה הירידה היא משמעותית במיוחד.

עם זאת, עיקר הנזק לחברה נגרם מהירידה המשמעותית בהזמנות התוכן בתשלום באמצעות ה-VOD, המוערכת ב-HOT בכ-50%. ככל הנראה, עיקר הירידה נובעת מהקהל הצעיר, שהיה מזמין תכניות וסדרות לילדים, שכיום מוחלפות בערוץ 20 שהפך למעין "שומר מסך" בבתים רבים.

לפני עשרה ימים פורסם שקשת תמשיך להחזיק בערוץ 20 בעונה השנייה של "האח הגדול" ואולי אף אחר כך. לקשת יש אינטרס להחזיק בו, אך לא בטוח של-HOT יש. בכיר בחברה אמר לוואלה! ברנז'ה: “המנויים שנוספו מאז עליית הערוץ לא מצדיקה את הירידות בצפייה ובהכנסות. מבחינה תדמיתית זה היה מהלך מבריק, אבל לא בטוח שיהיה נכון להמשיך להחזיק בערוץ הזה".

מ-HOT נמסר: "מדובר בהבל הבלים. נשמח להמשיך ולשדר את ערוץ 20 עוד שנים רבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully