וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות המקומיות מגיעות גם ל-yes?

ענת קם

30.11.2008 / 13:23

מועצת הכבלים והלווין החליטה להעביר את שידור המהדורות לערוץ הקהילתי המשודר גם ב-yes, אולם החברה מתנגדת: לא נשדר חדשות המותגות על ידי חברת הכבלים

yes תחל לשדר ב-1 בינואר 2009 את החדשות המקומיות ששודרו עד עתה רק ב- HOT. המועצה לשידורי כבלים ולוויין החליטה על העברת שידור החדשות המקומיות מערוץ HOT3 לערוץ הקהילתי המשודר גם למנויי yes בערוץ 98. על מנת לידע את הציבור בדבר העברת החדשות המקומיות לערוץ 98, HOT תשדר קמפיין פרומואים רחב היקף בערוציה המרכזיים, בשעות צפייה מרכזיות.

בחברת yes התרעמו על ההחלטה וציינו כי יש בה מספר בעיות. האחת היא שהחדשות המקומיות, כפי שהן משודרות כיום, מופיעות תחת המותג HOT ויש בעיה לשדרן כמו שהן למנויי הלווין. בעיה נוספת היא שעל פי ההחלטה, HOT תעביר לערוץ הקהילתי רק מהדורה אחת מתוך חמש המהדורות שהיא משדרת. יצוין, כי כיום כל מנוי HOT שצופה בערוץ HOT3 בשעת שידור החדשות המקומיות צופה במהדורה של אזור מגוריו. ככל הנראה, עם העברת החדשות לערוץ הקהילתי שהוא ערוץ ארצי, לא תתאפשר צפיה זו.

מחברת yes נמסר: "לצערנו המועצה בחרה ליידע אותנו דרך אמצעי התקשורת. אנו לא נשדר חדשות הממומנות מכספי ציבור וממותגות על ידי חברת הכבלים".

החדשות המקומיות המופקות על ידי רשות השידור, משודרות חמישה ימים בשבוע וכוללות מהדורה בשפה הערבית שכבר משודרת כיום בערוץ 98. השידורים הקהילתיים מופקים בידי פעילים מתנדבים, בפעילות המקיפה מגזרים רבים כגון מתנ"סים, גמלאים, מגמות תקשורת במערכת החינוך, קבוצות דוברי שפות, יחידים ועוד.

ניצן חן, יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין מסר: " ערוץ השידור הקהילתי הוא המקום שבו כל אחד מאיתנו יכול לראות את הסיפור והחדשות של הקהילה שלו והשכונה שלו. החדשות המקומיות משלימות את התמונה הזו, וממשיכות את ביסוס מקומו של השידור הקהילתי בערוץ 98, שבמהלך השנה האחרונה הופך יותר ויותר רלוונטי".

מחברת HOT, המשדרת כיום את החדשות המקומיות: "HOT מסכימה עם החלטות המועצה וחושבת כי יש יתרונות רבים בשידור החדשות המקומיות בערוץ הקהילתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully