וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפחתות שכר גם במקאן אריקסון

איילה צורף

2.12.2008 / 14:01

המנכ"ל אילן שילוח יפחית 15% משכרו. המנהלים הבכירים יוותרו על 12% מהשכר. עוד בתכונית ההתייעלות: חופשה ללא תשלום

משרד הפרסום מקאן אריקסון יוצא בסדרת מהלכי קיצוצים שיכללו הפחתה בשכר העובדים, וימי חופשה ללא תשלום. אילן שילוח, מנכ"ל ובעלים במשרד מסר כי יפחית 15% משכרו. כמו כן אמר שילוח כי: "שכר המנהלים הבכירים יופחת ב – 12%". גזירה נוספת היא יציאה לחופשה בת 22 ימי עבודה, ללא תשלום, גזירה החלה על כל עובדי המשרד. מדובר ב-10 ימים במסגרת חופשה מרוכזת ו-12 ימים חופשה שכל עובד יבחר לעצמו.

בתגובה לשאלה האם מתוכננים גם פיטורים בקבוצה אמר שילוח: "צעדים אלו נעשו על מנת להימנע מפיטורים. בשלב זה סיימנו את תוכניות ההתייעלות שלנו לשנת 2009".

במכתב שהפיץ לעובדים כתב שילוח: "המצב הכלכלי הקשה בעולם הפך להיות חלק מהמציאות הכלכלית במשק הישראלי בו אנו פועלים. תחושת אי הוודאות הקיימת היום בשווקים השונים, מחייבת אתנו להתכונן ולהיערך בהתאם. אנחנו, בקבוצת מקאן אריקסון המובילה את שוק הפרסום, שמנו לעצמנו למטרה להמשיך ולהוביל גם בתקופה זו".

עוד הוסיף שילוח במכתבו: "צעדים אלה נועדו על מנת להבטיח לכל אחד ואחת מאיתנו מקום עבודה בטוח ויציב גם בתקופת חוסר הוודאות הזו. אני מצפה מכל אחד ואחת מכם להירתם לקידום הצלחת הקבוצה, להמשיך להשקיע בשירות ללקוח ולשאוף להישגים פורצי דרך עבור לקוחותינו".

קבוצת הפרסום מקאן-אריקסון מעסיקה כ-350 עובדים: כ-150 עובדים במשרד הפרסום, 50 איש במקאן דיגיטל, 50 ביוניברסל מקאן (חברת רכש המדיה של מקאן) והיתר עובדים בחברות הפרסום המגזרי, היח"צ וכדומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully