וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה ברררר-קוביץ'?

ענת קם

10.12.2008 / 17:43

איל ברקוביץ ואופירה אסייג לא הגיעו היום להגיש את תכניתם ברדיו 99, על פי ההערכות מדובר בסכסוך כספי. מאיר אינשטיין שידר בסינדיקציה מ-103 ומסתמן שהסידור הזה יהיה קבוע

אופירה אסייג ואיל ברקוביץ' לא הגיעו היום להגיש את תוכנית הספורט שלהם ברדיו 99. תוכניתם של השניים משודרת מדי יום בשש בערב והשניים נוהגים להגיע למשרדי התחנה כבר בשעה ארבע אחר הצהרים. גורמים בתחנה סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי מדובר בסכסוך על רקע כספי בין השניים לבין הנהלת התחנה. לאחרונה התחלפה כזכור ההנהלה ברדיו 99 ואסייג שמקורבת לבעלים הקודמים, ארקדי גאידמק, נאלצה לקצץ בשכרה באופן משמעותי.

בשעה 18:00 שודרה ברדיו 99 מוזיקה. השדרן התורן לא אמר דבר על היעדרותם של השניים או על היעדרותה של התכנית. בשעה השניה, שידר מאיר אינשטיין בסינדיקציה את תכניתו מרדיו ללא הפסקה.

מנכ"לית רדיו 99 מישל קרמרמן אמרה היום לוואלה! ברנז'ה כי השניים בחופשה, וכי על מנת לתת מענה למאזיני התכנית ימלא את מקומם מאיר אינשטיין. עובדים בתחנה סיפרו היום לוואלה! כי בתחנה נדהמו נוכח אי ההגעה של השנים שאף שידרו את תכניתם במשך כל השבוע. בתחנה העריכו כי כלל לא ישובו לשדר את התוכנית. את תגובתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ לא ניתן היה להשיג.

אסייג וברקוביץ' מגישים מדי יום אחרי הצהריים תכנית ספורט ברדיו 99 בשיתוף אתר הספורט ONE. התוכנית זוכה לאחוזי האזנה גבוהים ונחשבת לאחת מתכניות הדגל של התחנה.

(עדכון אחרון 19:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully