וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמי ליטני עוזבת את עיתון הארץ

ענת קם

25.12.2008 / 15:55

אחרי 30 שנה בעיתון, תעזוב סגנית העורך של הארץ. דב אלפון צפוי להודיע ביום ראשון על מינוי סגן עורך. ליטני: "עבדתי במקום הטוב ביותר בעיתונות הישראלית"

תמי ליטני, סגנית העורך ועורכת עמודי הדעות של עיתון הארץ, תסיים את תפקידה ב-1 בינואר 2009. בשלושים שנות עבודתה בעיתון מילאה ליטני שורה של תפקידים בכירים, בהם ראש דסק חדשות, סגנית עורך המוסף השבועי, עורכת גיליון יום שישי ועוד. עם מינויו של דיוויד לנדאו לעורך הראשי של העיתון היא מונתה לסגנית העורך ולעורכת עמודי הדעות. עורך הארץ דב אלפון צפוי להודיע ביום ראשון הקרוב על סגן העורך החדש. בעיתון ימשיכו לחפש עורך לעמודי הדעות בשבועות הקרובים.

מאז כניסתו של אלפון לתפקיד התחלפו כמעט כל העורכים הבכירים בעיתון הארץ. בין העוזבים: עורכת גלריה איריס מור, ראש מערכת החדשות רונן זרצקי ולאחרונה עזב גם איתן מרקוביץ' עורך מוסף הספורט.

תמי ליטני אמרה היום לוואלה! ברנז'ה: עבדתי במקום הטוב ביותר בעיתונות הישראלית ואני מאחלת לכולם שם הצלחה".

עורך הארץ דב אלפון: "העבודה לצידה הייתה מעשירה, מהנה ומחכימה ביותר, בזכות אישיותה לא פחות מאשר ניסיונה. תמי תחסר לי מאוד, ואני מאחל לה הצלחה רבה בכל דרך אשר תבחר לצעוד בה".

מו"ל הארץ עמוס שוקן אמר שתמי ליטני מילאה בהארץ תפקידי עריכה מרכזיים במקצועיות עיתונאית, בשיקול דעת נבון ובאינטגריטי ברמה הגבוהה ביותר. בתפקידה האחרון כסגנית עורך העיתון ועורכת עמודי הדעות, שאותו מילאה כחמש שנים, היא נווטה בכישרון את הדיון הציבורי מעל דפי העיתון וייצגה את הערכים של הארץ בצורה מרשימה ביותר. גם בניהול המערכת היה לה חלק חשוב. עוד אמר שוקן כי הוא מבין כי אחרי תקופה כה ארוכה תמי רואה צורך לעשות שינוי, אך אין ספק שניסיונה וכישרונותיה יחסרו מאוד לעיתון.

בין אלו ששמם עלה כמועמדים אפשריים לתפקיד ישנו גם רון לשם, לשעבר סמנכ"ל בקשת, סגן עורך מעריב ועיתונאי ידיעות אחרונות. לשם 32 הוא מחבר רב המכר "אם יש גן עדן" שיצא בהוצאת כנרת זמורה ביתן בתקופה שאלפון שימש בה כעורך ראשי. לשם אמר לוואלה! ברנז'ה כי הוא לא יהיה סגן עורך הארץ גם בהארץ הכחישו את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully