וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי זילברברג מונה לתפקיד סגן עורך הארץ

ענת קם

28.12.2008 / 15:07

במייל ששלח לעובדים, כתב דב אלפון: "אבי הוא עורך מהמעלה הראשונה, כפי שניכר היטב בשינויים שהוא הנהיג בעמודי החדשות"

אבי זילברברג יהיה סגן העורך של עיתון הארץ. בהודעה שהפיץ לפני מספר דקות עורך העיתון דב אלפון נכתב כי זילברברג, ראש מערכת החדשות והתחקירים, ייכנס לתפקידו ב-2 בינואר כסגנו. זילברברג החל את תפקידו כראש מערכת החדשות והתחקירים ביוני האחרון והחליף את רונן זרצקי, שמונה במקומו לעורך "עובדה" של קשת. לפני כן ערך זילברברג את מוסף "סופשבוע" של מעריב ואת המקומון הירושלמי "כל הזמן".

זילברברג יישאר בתפקידו כראש מערכת החדשות והתחקירים. לאחרונה מונה אבירם אלעד, עורך המשנה של "מה קורה" של קשת לסגן ראש מחלקת החדשות והתחקירים של העיתון.

במייל ששלח אלפון נכתב: "אני שמח להודיע על מינויו של אבי זילברברג לתפקיד סגן עורך 'הארץ'. אבי הוא עורך מהמעלה הראשונה, כפי שניכר היטב בשינויים שהוא הנהיג בעמודי החדשות. אין לי ספק שהוא יוכל להדביק בהתלהבותו במקצועיותו גם את שאר חלקי העיתון".

עוד מינויים בהארץ: אדר פרימור, עורך חדשות החוץ, יערוך באופן זמני את עמוד הדעות של העיתון, בהארץ ימשיכו לחפש לתפקיד עורך קבוע. כמו-כן הודיע אלפון על מינויו הרשמי של שלמי ברזל לעורך מדור הספורט. ברזל, אשר החל לכתוב בעמוד האדיטוריאלי בהדרכתה של ליטני, צפוי להוביל את מהפכת הטבלואיד של "ספורט הארץ" אך ימשיך לכתוב מאמרים בחלקים האחרים של העיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully