וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתדרים

ענת קם

29.12.2008 / 20:26

גם העיתונאים של מעריב מתכוננים לפעול לקראת גל קיצוצים נוסף שמאיים על רחוב קרליבך. יפגשו עם היועץ המשפטי של ההסתדרות

ועד עיתונאי מעריב ייפגש מחר בבוקר עם היועץ המשפטי של ההסתדרות לבחינת מהלכים אפשריים בעקבות גל הקיצוצים המתקרב. הוועד טוען כי הנהלת העיתון מסרבת להיפגש עמו כדי לקבל החלטה משותפת על עתיד העיתון ועובדיו. בהודעה ששלחו אנשי הוועד לעובדי העיתון נכתב: "אנחנו מבקשים מהעובדים לא לנקוט בשום צעדים בלתי הפיכים באופן אישי, ולהמתין להחלטה משותפת".

עורכי מעריב דורון גלעזר ורותי יובל נפגשו בשבוע שעבר עם כל ראשי המחלקות בעיתון לשיחה על מצבו הכלכלי הקשה. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בשיחה שהתקיימה בפורום מצוצמם יחסית של בכירי העיתון הציגו גלעזר ויובל בפירוט רב את הקשיים הכספיים בהם נתון העיתון וציינו כי קיצוצים נוספים בהוצאות חייבים להתבצע באופן מיידי. בשלב זה לא הוחלט על הצעדים שיינקטו ובפגישה הועלו מספר הצעות לייעול. אחד הנוכחים בפגישה סיפר כי השניים זכו להערכת המשתתפים כשחשפו את כל הנתונים על המצב הקשה של העיתון.

במקביל, בוחנים במעריב בשבועות האחרונים מספר שינויים בתחום התוכן. מאחר שישנה כעת חפיפה קלה בין תחומי הסיקור של גיליונות "סגנון" השונים שצפויים לצאת והמוסף היומי "המגזין", נשקלת האפשרות לשנות את מבנה המוסף, שינוי שיכלול את העברת עמודי הדעות אל תוך עמודי החדשות בדומה לידיעות אחרונות. עם זאת, גורם במעריב ציין כי מאחר שההתייעלות הכלכלית דחופה יותר, שינויי המבנה והתוכן ככל הנראה יידחו בכמה שבועות.

טרם התקבלה תגובת מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully