וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחם עבודה

ענת קם

3.1.2009 / 22:12

כ-80 עובדי מעריב התכנסו בבית ההסתדרות לשמוע על פעולות הוועד, כ-100 עובדי הארץ נפגשו בבית סוקולוב כדי לדון בסכסוך העבודה

ועדי העיתונאים של מעריב והארץ קיימו אתמול פגישות עם כלל עובדי העיתונים להחלטה על דרכי הפעולה בהמשך מאבקם בקיצוצים ובפיטורים המתוכננים. ועד מעריב, שחבר להסתדרות, קיים את פגישתו עם העובדים בבית ההסתדרות בתל אביב ובאסיפה נכחו כ-80 מעובדי העיתון. באסיפה השתתף גם עורך הדין שי תקן, היועץ המשפטי של האגף לאיגוד מקצועי, ובמהלכה העלו העובדים שאלות הנוגעות להמשך המאבק ולגיבוי המשפטי של העובדים במידה שיחליטו לנקוט בצעדים שונים. לאחר שהסתיימה האסיפה הכללית התקיימה ישיבה של הועד שדן בהמשך הפעילות.

בפגישת ועד עיתונאי הארץ שהתקיימה בבית סוקולוב בתל אביב נכחו כ-100 מעובדי העיתון. בנוסף, נכח באסיפה עורך הדין איתי סבירסקי מארגון "כוח לעובדים" שהציג בפני העובדים את הגיבוי המשפטי שיש לפעילותם. עתונאים רבים הביעו חשש כי הנהלת העיתון עשויה להתנכל להם ואף לפטרם, גם לאחר תום סכסוך העבודה, במידה שינקטו עיצומים שונים.

באסיפה ייפו העובדים את כוחו של הועד לנקוט בכל הצעדים האפשריים במסגרת סכסוך העבודה, עד לשביתה כללית. כבר השבוע מתכננים חברי הועד לארגן אסיפות הסברה במהלך שעות העבודה ובהמשך אף לנקוט עיצומים שיכללו עבודה חלקית.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully