וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטר המשנה למנכ"ל באומן בר-ריבנאי

איילה צורף

11.1.2009 / 16:57

דיוויד אדלשטיין, האחראי הראשי של תחום הקריאייטיב במשרד : "אולצתי על ידי יוסי לובטון לסיים את תפקידי". לובטון מקבל גיבוי מבעלי המניות

דיוויד אדלשטיין, מי שמכהן כמשנה למנכ"ל של משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי פוטר מהמשרד. כך נודע ל-TheMarker. אדלשטיין הוא האחראי הראשי של תחום הקריאייטיב במשרד. הרקע לפיטוריו הוא סכסוך עם המנכ"ל הנכנס של המשרד, יוסי לובטון. לובטון ואדלשטיין לא ראו עין בעין את עתיד תחום הקריאייטיב במשרד, וכך מצא עצמו אדלשטיין מחוץ למשרד, לאחר חמש שנים שבהם כיהן בתפקידי קריאייטיב שונים, מהן שימש בשנתיים האחרונות כמשנה למנכ"ל ומנהל הקריאייטיב הראשי.

בתגובה מסר אדלשטיין: "ביני ובין יוסי לובטון התגלעו חילוקי דעות מקצועיים, שבגללן אולצתי לסיים את תפקידי במשרד".

בתגובה לשאלה האם אדלשטיין פוטר ענה לובטון: "אדלשטיין לא פוטר, הוא ביקש לסיים את תפקידו". עוד הוסיף לובטון כי: " אני עובד עם דיוויד שנים, עוד מימי כסמנכ"ל השיווק של HOT, ויחד כבשנו פסגות רבות. בשנים האחרונות הוביל דיוויד את מהפיכת הקריאייטיב בבאומן, והביא למשרד זכיות רבות בפרסים בארץ ובעולם. אני מאחל לו את כל ההצלחה בדרכו החדשה".

מדובר במהלך משמעותי מבחינת לובטון, שכן הוא מקבל גיבוי מוחלט מבעלי המניות, בראשם יורם באומן ומשה גאון, לסיים את העסקתו של אחד מהמנהלים הבולטים במשרד.

אדלשטיין, בתפקידו כמנהל קריאייטיב, היה חתום על מהלכים בהם מיתוג ה-VOD של HOT, (מהלך שאותו ניהל יחד עם לובטון בימים בהם היה לובטון סמנכ"ל השיווק של חברת הכבלים); מהלך מי עדן (70% מהגוף שלכם הם מים), והמיתוג מחדש של קרליין עם אסנת חכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully