וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את פיני אסקל

26.1.2009 / 12:53

סגן עורך נענע 10 ועורך אחראי על ערוץ התרבות

גיל: לפני שבועיים עדיין יכולתי לומר 29, אבל לא עוד.

מה בעצם אני עושה? אני מנסה להבין איך לעזאזל מפעילים את האינטרוויזיה שיש לי במשרד, עד שאני נזכר שזה קלי קלות, ממש כמו לרכוב על טווסוס. חוץ מזה, אני משתדל להיות יד ימינו של עורך האתר וסמנכ"ל התוכן רותם דנון, עובד עם עורכי הוורטיקלים - במיוחד בצד המגזיני. וגם עורך, כותב, חושב. תענוג.

השכלה: את ההשכלה הפחות רלוונטית לתחום קיבלתי בישיבת בני עקיבא כפר הרא"ה. אחרי הצבא גדלתי על ברכיה של תרצה גרנות, הגורו של עולם הפרסום. אני האדם היחיד שנרשם לשלושה תארים שונים באוניברסיטה ומעולם לא הצליח להביא את עצמו פיזית לשם.

תפקידים קודמים: קופירייטר, בעיקר עבודות פרילנס; עורך ואחד מדור המייסדים של מיזם KIK, ערוץ הטלוויזיה הראשון באינטרנט, עורך וואלה! סלבס ומבקר טלוויזיה של וואלה! תרבות, סגן עורכת "'פנאי פלוס".

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? רותם דנון. כל מילה שאגיד עליו רק תגמד את מה שאני חושב ומרגיש כלפי האיש הזה. מדובר בגאון, נקודה. פשוט מבריק. הוא מורה ומנהיג אמיתי. כל מה שאני יודע היום, זה מה שהצלחתי לתפוס ממנו. אין תחום בעולם שהוא לא יכול לנהל בהצלחה. אני בר מזל ומודה בכל יום על כך שהאיש הזה מצא אותי. את הדלת האמיתית לחיים פתחה בפני יסמין לוי, בת הזוג שלי, שבימים שבהם הרגשתי כמו דואר רשום שאף אחד לא ממש רוצה לקחת, היא אספה אותי ממפתן הדלת ונתנה לי להבין שהכל יהיה בסדר.

איפה אתה בעוד 5 שנים? ממשיך בעבודת הקודש שאנחנו עושים כאן ב-nana10. אה, אם דוחקים אותי לפינה ואני חייב לבחור מקום אחר, אז פיתוח תוכן באחת הזכייניות, או עריכת מוסף שבועי או מגזין תרבות, בידור, או סתם מאצ'ואיסטי.

פרגן למתחרים: המתחרים העיקריים של nana10 הם שני האתרים הבכירים כרגע,'וואלה! ו-ynet, למרות שהם לא אינטרוויזיה (ע"ע) ואנחנו כן :-). בתור מי שנולד ב'וואלה!', אני יכול לומר שמדובר באנשים טובים ומוכשרים שיושבים בעמדות הניהול ועל כסאות התוכן. ואני מת על השניצלים של ברדוגו. ynet הוא אתר טוב ועשיר. קצת שמרני לטעמי, אבל זה טעמי ומי אני שאתווכח עם ההצלחה.

מה אוכל לצהריים? זה נע בין דיאטת סיגריות לדיאטת פלפלים ירוקים שהחברה שלי חותכת דק-דק בכל בוקר. כשאני ממש מתפרע, אני יוצא לחפש בכל גבעתיים מזון הראוי למאכל אדם.

(צ' ניר לנדאו)
-----------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר.

מתעצלים לכתוב את הכתובת? הקליקו על הלינק למטה.

פיני אסקל. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
פיני אסקל/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully