וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזכורת אחת הספיקה

ענת קם

29.1.2009 / 14:51

אגודת העיתונאים מוחה על פנייתו של יו"ר רשות השידור גביש: "עובדי הרשות היו קורבנות הפוליטיזציה לאורך שנים - כזאת שהחלה בדרגים הבכירים ביותר"

יושב ראש אגודת העיתונאים בירושלים אחיה גינוסר פנה הבוקר ליושב ראש רשות השידור משה גביש בעקבות מכתבו בעניין פניות עובדי הרשות לגורמים פוליטיים. גינוסר מוחה על פנייתו של גביש לעובדים: "האגודה מוחה על הפניה החוזרת ונשנית שלך לעובדי הרשות – ובתוך זמן קצר – ממנה עולה חשד לכאורה כאילו מדובר בתופעה רווחת. עובדי הרשות עושים עבודתם נאמנה והם שהיו קורבנות הפוליטיזציה לאורך שנים - כזאת שהחלה בדרגים הבכירים ביותר של ניהול הרשות. די היה לכולנו במנשר אזהרה נכון אחד בנושא זה, מבלי שתוצב עננה על ראש הרבים".

עם זאת אגודת העיתונאים מצטרפת לפנייתו של גביש וכתב כי גם האגודה מתנגדת לפנייה לגורמים פוליטיים מעבר לצורך המקצועי הטהור.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "ראשית אין כלל ויכוח בין אגודת העיתונאים לבין יושב ראש הרשות משה גביש, שכן גם ממכתבו של גביש עולה במפורש כי לא מדובר בתופעה רווחת אלא במקרים חריגים בודדים אשר יטופלו במישור המשמעתי, וגם יושב ראש אגודת העיתונאים חיקה גינוסר הבהיר זאת. שנית, מכתבו הראשון של יושב ראש הרשות באותו עניין נכתב לפני למעלה משנה, ולא לפני זמן קצר. ניתן להבין שבמקרה שמכתב באותו עניין יוצא בשנית , גם אם כעבור יותר משנה, כנראה שיש סיבה לכך ולא מדובר במקריות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully