וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי מן עוזב את מעריב

ענת קם

1.2.2009 / 11:16

לאחר 29 שנים בעיתון נפרד מן כדי להתמקד במחקר אקדמי והוראה: "יש לי ביטחון מלא בעתידו של מעריב, עם הצוות המקצועי המוביל אותו"

רפי מן, עורך מדור הדעות של מעריב עוזב את העיתון. מן פורש בתום 29 שנים, בהן מילא שורה של תפקידים בכירים; כתב העיתון בוושינגטון, כתב מדיני, ראש דסק החדשות, עורך מוסף שבת, עורך מדור דעות ואחראי על הדרכה והשתלמויות של כתבים ועורכים.

"אני נפרד מן העיתון, שבו ביליתי כמעט שלושה עשורים מרתקים, כדי להעמיק ולהרחיב את פעילותי בתחום המחקר וההוראה האקדמית, שבהם עסקתי במקביל, באופן חלקי, בשנים האחרונות," אמר מן. "יש לי ביטחון מלא בעתידו של מעריב עם הצוות המקצועי המוביל אותו, בראשות העורכים הראשיים דורון גלעזר ורותי יובל, המנכ"ל רוני קליינפלד ובכירי העורכים". עוד הוסיף מן כי בכוונתו להיות מעורב בעתיד במעריב ככותב מאמרים. העורך הראשי של מעריב, דורון גלעזר, הביע את צערו על החלטתו של רפי מן לפרוש, והביע הערכה לתרומתו המקצועית הרבה לעיתון במשך השנים.

מן, בן 57, מלמד עיתונאות ותקשורת באוניברסיטה העברית, באוניברסיטת תל-אביב ובבית הספר לעיתונאות "כותרת". בעבר גם ניהל את מחלקת החדשות בגלי צה"ל ונמנה עם מייסדי ועורכי כתב העת לענייני תקשורת "העין השביעית". בנוסף חיבר מן מספר ספרים העוסקים בתקשורת בישראל ובהיסטוריה. הספר "עיתונאות – איסוף מידע, כתיבה ועריכה", שכתב יחד עם פרופ' יחיאל לימור, זכה בשנת 2000 בפרס סוקולוב לעיתונות (ציון לשבח). בימים אלה מוצגת בבית סוקולוב תערוכת הצילומים שלו "פוסטר-מורטם: קרעי ההבטחות – כרזות בחירות במבחן הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully