וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס אנסקי מצטרף ל"החצויה"

ענת קם

11.2.2009 / 15:07

אנסקי יגלם את דמות מנהל בית הספר המוקפד, סשה דמידוב לוהק לתפקיד מאמן הסיף בקופרודוקציה של HOT ודורי מדיה דרסט

אלכס אנסקי וסשה דמידוב מצטרפים ל"החצויה", סדרת הנוער החדשה שתעלה באביב ב-Hot VOD. אנסקי יגלם בסדרת הערפדים את מנהל בית הספר. גבר בן 40 שמור היטב שהיה רוצה שהכל יתנהל כל הזמן כמו צבא מתוקתק. דמידוב ישחק את דימה, מורה ומאמן סיף, שמאמין שצריך להרעיב את הספורטאים שלו כדי להוציא מהם את המיטב.עוד לוהקו לסדרה יון תומרקין ועמית פרקש, מאיר סויסה, אליענה בקייר ושמיל בן ארי.


"החצויה" היא קופרודוקציה משותפת ל- HOT ו" דורי מדיה דרסט הפקות" (האלופה, טלנובלה בע"מ, בובות) ותעלה לשידור באביב הקרוב ב- HOT VOD. יוצרי הסדרה הינם אילן רוזנפלד (הפיג'מות) ושירה אלון ובימאי הסדרה יהיה יריב הורוביץ (רביעיית רן, זבנג). את המוזיקה לסדרה יכתוב טל פורר (הפסטיגל).

"חצויה" הינה סדרת נוער בדיונית קומית על חבורת בני נוער שמחפשים בגיל ההתבגרות שמחפשים את מיקומם והגדרתם בחברה. "חצויה" תצולם בנווה אילן ובימים אלו בוחנים בהפקה אפשרות לצילום באולפני צילום בעיר סופיה שבבולגריה, שם צולמו לא מעט להיטי ערפדים בעולם ולוקיישנים נוספים כמו מנזר עמק המצלבה בירושלים .

הסדרה תלווה באפקטים טלוויזיוניים מיוחדים שטרם נראו בסדרות הנוער בארץ: קרבות אש, סיף, תליות מהאוויר, עריכות אפטר מיוחדות, ספיישל אפקטס, צילום בתלת מימד, איפור ייחודי והלבשה מיוחדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully