וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הסטטוס של ברק אובמה?

ענת קם

23.2.2009 / 13:27

רשת CNN והרשת החברתית פייסבוק ישתפו פעולה לקראת ובמהלך נאומו של נשיא ארצות הברית בקונגרס

אתר האינטרנט של רשת CNN חוזר לשתף פעולה עם אתר פייסבוק לקראת נאום הבכורה של הנשיא ברק אובאמה בקונגרס האמריקני. במסגרת שיתוף הפעולה יאפשר אתר CNN לגולשים לשלוח עדכוני סטטוס תוך כדי שידור הנאום. שיתוף הפעולה החדש הוא המשך לשיתוף פעולה מוצלח קודם, במהלכו שברו האתרים את שיא הצפייה בשידור וידיאו חי מקוון עם סיקור טקס ההשבעה של הנשיא אובאמה.

השידורים המיוחדים באתר CNN במהלך הנאום יכללו גרסה מיוחדת של "מצב האומה" בהנחיית ג'ון קינג, במהלכה יוכלו הגולשים לצפות ולהציג שאלות לחברי הפאנל בזמן אמת. האתר יסקר את נאום הבכורה החל ממחר בשעה 13:00 ועד 05:00, אור ליום רביעי. הנאום ישודר בטלוויזיה ובאינטרנט ולאחריו יתקיים שידור מיוחד בן שעתיים של "אנדרסון קופר 360 מעלות", בו יארח קופר יחד עם העיתונאי וולף בליצר את כתבי הרשת ופאנל מגוון של פרשנים פוליטיים.

בטלוויזיה ישודר משדר מיוחד מניו יורק בו ישתתפו וולף בליצר, קמפבל בראון, אנדרסון קופר וג'ון קינג. לאורך הערב, חברי הצוות הפוליטי של CNN ינתחו את הציפיות שעומדות בפני הנשיא וינתחו את נאומו לגורמים. שידור זה יכלול פרשנות בתוכנית מיוחדת של "חדר מצב עם וולף בליצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully