וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלה מנשה וגל ברגר יקבלו את פרס מנכ"ל רשות השידור

ענת קם

24.2.2009 / 22:21

הכתבת הצבאית של קול ישראל והכתב לענייני פלסטינים יקבלו את הפרס על שם אילן רועה המוענק זו השנה התשיעית

פרס מנכ"ל רשות השידור לכתב קול ישראל על שם אילן רועה יוענק השנה כתבת הצבאית כרמלה מנשה ולכתב לענייני פלסטינים גל ברגר. מנהל הרדיו בשיתוף מנהל חטיבת החדשות של קול ישראל המליצו על השניים בפני המנכ"ל מוטי שקלאר.

מנימוקי הפרס: "מכרמלה מנשה היא כתבת צבאית מזה יותר מעשרים שנה. לצד חשיפות וסיפורים בלעדיים, התפרסמה מנשה בדאגתה למעמד חיילי וקציני צה"ל ולמאבק על זכויותיהם. בשנים האחרונות הפכה מנשה למותג ובשל עבודתה ומסירותה הפך קול ישראל לכתובת לחיילים, לקצינים ולמפקדים בכירים. בימי מבצע עופרת יצוקה פעלה מנשה על מנת לספק את מירב המידע למאזיני רשת ב'". גל ברגר, הכתב לענייני פלסטינים, מקבל גם הוא את הפרס על רקע עבודתו ומסירותו בימי מבצע עופרת יצוקה, במהלכו דיווח למאזינים על המתרחש ברצועת עזה ובזירה הפוליטית של הפלסטינים.

הפרס יוענק לשניים בטקס שיתקיים ביום ראשון הקרוב בבית סוקולוב בתל אביב. בטקס ישתתפו השר הממונה על יישום חוק רשות השידור יצחק הרצוג, יושב ראש רשות השידור משה גביש, מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר, מנהל קול ישראל אריה שקד, מנכ"ל אגודת העיתונאים בתל אביב יוסי בר מוחא, נציג משפחת רועה שמואל שי וחברתם לתחנה אסתי פרז.

פרס מנכ"ל רשות השידור על שם אילן רועה מוענק זו השנה התשיעית לכתב מצטיין בקול ישראל. רועה היה כתב קול ישראל בצפון אשר נהרג במהלך משימה עיתונאית, כאשר נלווה לשיירה של מפקד יחידת הקישור ללבנון, תת-אלוף ארז גרשטיין. במהלך נסיעה לכיוון כפר שבעא בדרום לבנון עלה הרכב על מטען וכל יושביו, בהם גרשטיין ורועה, נהרגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully