וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים סדר בבית של כולנו

ענת קם

28.3.2009 / 0:33

ברשת החליטו לדחות את העונה הבאה של "רוקדים עם כוכבים" ליולי, בימים הקרובים יצטלם פיילוט בהגשת אבי קושניר ל"משחק מכור" הדור הבא

שינויים בלוח השידורים של רשת. עליית העונה החמישית של תכנית הריאליטי המצליחה "רוקדים עם כוכבים" נדחתה במספר שבועות ותעלה לשידור רק בחודש יולי הקרוב, לאחר סיום העונה השנייה של "שבוע סוף", על אף שבמקור תוכנן בזכיינית לשדר את שתיהן במקביל. בנוסף, תחל רשת לשדר החל מיום שישי הבא את הדרמה "עד החתונה" בשידור חוזר מדי יום שישי והחל מה-18 באפריל את העונה הראשונה של "סרוגים", דרמת המקור של yes, מדי מוצאי שבת.

התכנית "כלבוטק" תצא לפגרה במהלך אפריל, זאת בשל השידורים המיוחדים לפסח ובסיומה תחזור לחודש נוסף. לאחר "כלבוטק" תשודר תכנית הראיונות החדשה של גיל ריבה, בה הוא מתארח בבתי ידוענים ומראיינם שם.

ברשת ממשיכים בעבודה על הגרסה החדשה של "משחק מכור". פיילוט לתכנית יצולם בתחילת אפריל בהשתתפות תום אבני, מושיק גלאמין, שחר סגל ואחרים. את הפיילוט ינחה אבי קושניר. בשלב זה עדיין לא ברור עם קושניר יגיש את העונה הבאה של "רוקדים עם כוכבים", וברשת נבדקת אפשרות לפיה אלי יצפאן יגיש את התכנית לצידה של הילה נחשון.

ברשת סירבו להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully