וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני בריטניה חגגו את ה-1 באפריל

עידן דורנר

1.4.2009 / 11:50

העיתונים בממלכה לא פיספסו את ההזדמנות למתוח את קוראיהם: מהשרה בחנות הסקס, ועד למעבר מדפוס ל"טוויטר"

כמיטב המסורת, העיתונים בבריטניה דאגו לנצל את ה-1 באפריל כדי לשעשע את קוראיהם עם מספר מתיחות. העיתונים בממלכה מנצלים את התאריך של יום הכזבים הבינלאומי, כדי לשתול ידיעות מפוברקות ומצחיקות.

הצהובון "דיילי מייל" ניצל את ההזדמנות לצחוק על חשבונה של שרת הפנים הבריטית ג'קי סמית, שנאלצה להתנצל לאחר שביקשה החזר הוצאות על שני סרטים פורנוגרפיים שהזמין בעלה מהטלוויזיה בכבלים. העיתון פיברק תמונה של סמית יוצאת מחנות סקס מפורסמת בלונדון.

ה"גרדיאן" פרסם כי לראשונה מזה 188 שנות קיומו, ינטוש העיתון את פורמט הדיו המודפס המסורתי, ויהפוך לעיתון הראשון בעולם שעובר באופן בלעדי לפורמט הרשת החברתית הפופולרית "טוויטר". על מנת להדגים כיצד בדיוק הוא יכסה את הסיפורים העתידיים, בלא יותר מ-140 תווים בכל "טוויט", הוא פרסם מאמר לדוגמא: "1940. וו. צ'רציל נואם כעת: 'נילחם בהם על החופים...לעולם לא ניכנע'. בידקו ביו-טיוב לפרטים נוספים", תוך שהוא משמיט במתכוון את המשפט המפורסם: "איני יכול להבטיח לכם דבר מלבד דם, יזע ודמעות".

ה"דיילי אקספרס" פרסם, כי ממציא בריטי הצליח לייצר מכונית בלתי נראית למכמונות המהירות, על מנת לאפשר לנהגים לנהוג במהירות העולה על רוחם. העיתון מדווח כי המכונית מצופה בתרכובת פלסטיק ממרכיב סודי ההופכת אותה לבלתי נראית במצלמות המהירות.

ה"סאן" התבדח כי אוהדי נבחרת הכדורגל של אנגליה ייאלצו להכין עצמם באופן מיוחד למשחק מוקדמות גביע העולם נגד אוקראינה שייערך היום, משום שמי שייתפס מתנועע או יושב במשך ההמנון האוקראיני, שאורך 6.5 דקות ונחשב לאחד הארוכים בעולם, יסולקו מאצטדיון וומבלי. כמו כן טען העיתון כי שחקני הנבחרת האנגלית מסרבים לשיר במשחק את הגרסה הארוכה של ההמנון האנגלי, הכולל שש שורות בלבד, מכיוון שהם אפילו לא זוכרים בעל פה את הגרסה הקצרה יותר.

ב"טלגרף" פורסם, כי ניצול הכוח של דגי סלמון השוחים נגד הזרם, עשוי להיות הפתרון העתידי לבעיות האנרגיה של בריטניה. אחד החוקרים מצוטט כמי שאומר: "בחנו ניצול אנרגיה של כבשים ובקר ודגים אבל גילינו שהפוטנציאל של הדגים גבוה בהרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully