וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה אלוש עוזב את ידיעות אחרונות

ענת קם

1.4.2009 / 13:06

ראש מערכת ידיעות אחרונות בדרום הודיע לעורך הראשי של העיתון שילה דה בר על כוונתו לעזוב. יתמקד בכתיבת ספרים

העיתונאי צביקה אלוש עוזב את ידיעות אחרונות. אחרי כ-30 שנות עבודה בעיתון הודיע אתמול אלוש, כתב העיתון בדרום וראש המערכת בבאר שבע, לעורך הראשי שילה דה בר ולמו"ל העיתון ארנון מוזס על כוונתו לעזוב. אלוש סיקר עבור העיתון את תנועת ש"ס במשך שנים רבות ובמקביל פרסם כמה ספרים, בהם "בן פורת יוסף" שכתב יחד עם העיתונאי החרדי יוסי אליטוב על הרב עובדיה יוסף וביוגרפיה על הרב יעקב איפרגן "הרנטגן".

אלוש החל את הקריירה העיתונאית במעריב לנוער ולאחר מכן בעיתון הצבאי במחנה. עם שחרורו החל לעבוד בידיעות ונשלח על ידי העורך דאז דב יודקובסקי לתגבר את הסניף הדרומי של העיתון עם ההיערכות לפינוי בסיסי צה"ל מסיני ובהמשך פינוי ימית. ב-1989 מונה אלוש לכתב הצבאי של ידיעות במקומו של יאיר עמיקם ולאחר שנה וחצי שב לדרום ומונה לעמוד בראש המערכת. אלוש אחראי לכמה סיפורים משמעותיים שפורסמו בידיעות, בהם חשיפת בריחתו של העבריין הרצל אביטן מכלא באר שבע וחטיפת משפחת אלמקייס כבת ערובה. כמו כן הוא סיקר את סגירת הקריה למחקר גרעיני בדימונה בשנת 2000, את ביטול פרויקט הלביא ועוד.

בשנים האחרונות היה אלוש חבר בוועד עובדי החוזה הקיבוצי של ידיעות והיה מאנשי הועד המצומצם שניהלו משא ומתן עם הנהלת העיתון למניעת פיטורי עובדי החוזה הקיבוצי. עם עזיבתו היום אמר אחד מבכירי העיתון כי אלוש "נושא את ה-DNA של ידיעות אחרונות".

אלוש אישר כי בכוונתו להתמקד בעשייה הספרותית ולעסוק בתחומי תקשורת נוספים בנגב: "כדי ללוות את ההתפתחות הגדולה שצפויה לנגב בעשור הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully