וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול ישראל מחכים

ענת קם

21.4.2009 / 12:29

דחיה נוספת במכרז לתפקיד מנהל קול ישראל והפעם בגלל אילוצי לוחות זמנים של חברי הועד המנהל ברשות השידור

המכרז למנהל קול ישראל שאמור היה להתקיים ביום שני הקרוב לאחר דחייה של חודשים רבים יידחה פעם נוספת לאחר שכמה מחברי הועד המנהל הודיעו כי לא יוכלו להשתתף בתאריך זה. לפני כשנה סיים מנהל קול ישראל יוני בן מנחם את תפקידו לאחר חמש שנים. את תפקיד ממלא קול ישראל בפועל ממלא כעת באופן זמני אריה שקד, שהיה מנהל רשת ב'.

בחודש יוני שעבר התקיים מכרז פנימי ברשות השידור למציאת מנהל קבוע לתפקיד, אליו ניגשו שקד ובן מנחם וכן המגישים ירון דקל, אליהוא בן און וחיה בראל. לאחר שלא נמצא מועמד ראוי מבין החמישה הוחלט על פרסום מכרז חיצוני, אליו ניגשו שקד ובן מנחם וכן מספר מועמדים מחוץ לרשות.

ועדת המכרזים למציאת מנהל קול ישראל מורכבת מחברי הועד המנהל, שמורכב מחברי מליאת רשות השידור. המליאה סיימה את כהונתה בת שלוש השנים לפני יותר מחצי שנה, אולם בשל הבחירות לכנסת התעכב מינוי המליאה החדשה. תהליך שאורך מספר חודשים וכולל פנייה לכ-200 גופים בבקשה שיחוו דעתם על המועמדים המוצעים. עם זאת, על פי חוק רשות השידור, כל עוד לא נבחרת מליאה חדשה המליאה הנוכחית ממשיכה בעבודתה.

יושב ראש רשות השידור, משה גביש, אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו לא חושבים שהמכרז הזה ומכרזים אחרים שנדחו בגלל הממשלה הזמנית צריכים להתעכב עוד. זה יהיה חסר אחריות לא לקיים אותם".

לצד מינוי מנהל קבוע לקול ישראל נדרש עדיין מינוי מנהל קבוע לטלוויזיה הישראלית אך כרגע אין מכרז פתוח לתפקיד ומנהל לטלוויזיה הערבית שגם המכרז בעניינה מתעכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully