וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס גלעדי זכה בפרס האמי על שידורי רשת NBC מהאולמפיאדה

ענת קם

29.4.2009 / 21:07

זהו פרס האמי השישי בו זוכה גלעדי, סגן נשיא הרשת למבצעים בינלאומיים. על פי פרסומים השקיעה NBC כ-894 מיליון דולר לרכישת זכויות השידור של המשחקים בבייג'ינג

נשיא קשת אלכס גלעדי, המכהן גם כסגן נשיא רשת NBC למבצעים בינלאומיים, זכה בפרס האמי על שידורי אולימפיאדת ביג'יינג. תשעה הפרסים בהם זכתה NBC ניתנו לה ביום שני בערב במסגרת פרסי ה"אמי ספורט" בניו יורק.

זהו פרס האמי השישי במספר לו זוכה גלעדי, שעמד בראש צוות ההפקה המורכבת של המשדרים מהאולימפיאדה. סיקור המשחקים האולימפיים זכה ל-12 מועמדויות בפרס אמי לטלוויזיית ספורט.

על פי פרסומים NBC השקיעה 894 מיליון דולר לרכישת זכויות השידור של המשחקים האולימפיים בטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית ושידרה כ-3,600 שעות. נתוני הצפייה בטקס פתיחת אולימפיאדת בייג'ינג בארצות הברית היו הגבוהים ביותר לטקסי פתיחה למשחקים האולימפיים שנערכו מחוץ לארצות הברית. על פי מדד נילסן צפו במשדר 34.2 מיליון צופים.


גלעדי, נציג ישראל בוועד האולימפי, זכה בפרסי אמי עבור הפקות משדרי המשחקים האולימפיים בברצלונה, אטלנטה, סידני, משחקי החורף בסולט לייק סיטי ומשחקי אתונה. כמו כן הוא גם חבר בוועדה המארגנת של אולימפיאדת לונדון 2012.

טרם התקבלה תגובתו של גלעדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully