וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביש: "כתב התביעה של לויצקי רצוף שקרים"

ענת קם

6.5.2009 / 23:22

משה גביש התייחס במכתב לחברי הועד המנהל של רשות השידור לטענות שהעלתה נגדו נעמי לויצקי בתביעתה

יושב ראש הועד המנהל של רשות השידור משה גביש משיב לטענות שהפנתה נגדו נעמי לויצקי בתביעה שהגישה נגד הרשות ונגדו. גביש מכחיש את הטענה לפיה היו לו קשרים אינטימיים עם לויצקי וכותב כי הכיר אותה כעיתונאית ולא היה איתה בקשר ב-20 השנים האחרונות.

לויצקי הגישה בתחילת השבוע לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים תביעה בעקבות פיטוריה מהרשות והדחתה מהגשת תכנית ביקורת התקשורת "מקורות יודעי דבר". לויצקי דורשת פיצויים בגובה כ-800 אלף שקל, המורכבים מפיצויי פיטורין, זכויות נוספות ופיצויים על עגמת נפש. בכתב התביעה טענה לויצקי כי בינה ובין גביש התקיימו בעבר יחסים אינטימיים, כי הובטח לה עבור הגשת התכנית 90% משכר מנכ"ל וכי היה זה גביש שדחק בה להגיש הצעה לתכנית.

גביש התייחס לנסיבות בהן הוגש כתב התביעה אותו הוא מכנה "רצוף שקרים": "רשות השידור ואני קיבלנו איומים, כי אם רשות השידור לא תעביר לגברת לויצקי תשלומים כבקשתה, היא תתבע את הרשות ותפעל להכפשת שמי. לאמירה זו תימוכין שיוצגו בבית-המשפט".

עוד כותב גביש כי ההחלטה להעלות את תוכניתה של גב' לויצקי, כמו גם ההחלטה להורידה, לנוכח כשלון התוכנית והבקורות הקשות עליה בקרב הדרגים המקצועיים ברשות השידור וכן בכלי התקשורת, התקבלו על-ידי הדרג המקצועי ברשות השידור באופן בלעדי, ולכך כל התימוכין הדרושים.

גביש גם מתייחס לתנאי ההעסקה שלויצקי טוענת שהובטחו לה: "את הדיונים לגבי שכרה, ניהלו גברת לויצקי וסוכנה ישירות מול הדרגים המינהליים, על-פי כללי הרשות וכעולה מן המסמכים שיוגשו לבית-המשפט. לא השתתפתי בדיונים, לא שוחחתי מעולם עם הסוכן של גברת לויצקי ואף לא הייתי מכותב לחילופי המכתבים בעניינים אלה".

נעמי לויצקי מסרה בתגובה לדברים: "כולם כבר יודעים שההתקפה היא ההגנה הכי טובה. כל מה שכתוב בכתב התביעה הוא אמת לאמיתה והדברים יתבררו בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully