וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגישו בבית

6.5.2009 / 14:20

לוק הביאו את הדוגמניות, בלייזר את האכסניה ו-HOT מפיקה את הסרט על מאחורי הקלעים. מגזין בגדי הים של בלייזר יוצא לדרך

מגזין בגדי הים של "בלייזר" וסוכנות לוק לשנת 2009 ייצא השבוע לדוכנים. במגזין, הרואה אור זאת השנה החמישית ברציפות, למעלה מ- 140 והוא יופץ בכ- 100,000 עותקים. על שער המגזין מופיעות אילנית לוי והילה נחשון ועל השער האחורי גליה מלטסטה. רותם סלע מופיעה על השער של מגזין "בלייזר" שיצורף.

מגזין בגדי הים של "לוק ובלייזר" מופק השנה בחסות סיאט ומשתתפות בו הדוגמניות של סוכנות לוק: שרי גבעתי, לוקה שקד, אנה זאיקין, מורן נמני, אור גרוסמן, ילנה ראלף, לירן כוהנר, נועה וולמן, יעל נזרי, סיון קליין, תמי טסקר, ניבית בש, הילה בלילתי ועוד.

את מגזין בגדי הים, מלוווה מדי שנה סרט טלוויזיה המתעד את הנעשה מאחורי הקלעים של הפקתו. הסרט - "ביקיני כחול לבן 09"- בהגשת אילנית לוי, מופק על ידי HOT בידור ישראלי ומחלקת פיתוח התוכן של סוכנות "לוק", יעלה לשידור החודש ב-HOT VOD.

ירון ליכטנשטיין מנכ"ל סוכנות "לוק" מסר: "הצלחנו לייצר חבילת תוכן אטרקטיבית הכוללת את המגזין, סרט הטלוויזיה ואירוע ההשקה, ולמצבה כאחד המותגים המצליחים והיציבים בתחום האופנה והטלוויזיה. אנחנו מקפידים לחדש מדי שנה ולשמור על האפיל הנחשק של המותג".

אירוע ההשקה של מגזין בגדי הים, והקרנת הבכורה של הסרט "ביקיני כחול לבן 09", יתקיימו ביום רביעי, 13 במאי, ב"שלוותה", נמל תל אביב, בהשתתפות למעלה מ-1000 מוזמנים.

(בצילום: שער המגזין בלייזר, יח"צ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully